شاهرود_رئیس ستاد فریضتین شاهرود با بیان اینکه از جمله معروفات که ده‌ها معروف دنبال دارد ازدواج است، گفت: نباید نسبت به ارزش‌ها بی تفاوت باشیم و ایجاد حساسیت مردم و فرهنگ سازی در جامعه باید انجام شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۱۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

ازدواج از معروفاتی که ده‌ها معروف به دنبال دارد/ایجاد حساسیت مردم نسبت به ارزش‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به سخنان حضرت فاطمه (س) در خطبه مشهور ایشان اظهار کرد: اگر انسجامی برای ملت اسلامی اتفاق بیفتد طاعت جمعی مورد توجه است و اگر امت اسلام می‌خواهند از اختلاف رهایی پیدا کنند باید حول محور امامت باشند.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه یکی از معروفات ازدواج آسان است، افزود: یکی از برکات کرونا اجرای ازدواج آسان در جامعه بود و از جمله معروفات که ده‌ها معروف دنبال دارد ازدواج است.
او با اشاره به جریان سازی در این راستا و دعوت به این سمت و توجه دادن مردم، گفت: مردم اگر خوبی‌های کاری را ببینند و فرهنگ سازی شود وارد میدان می‌شوند و موضوع عفاف و حجاب و تأهل در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد.
امینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص معضلات اجتماعی از جمله سگ گردانی و سگ نگهداری و حجاب و کشف حجاب، ادامه داد: این‌ها به فرموده رهبر انقلاب برای این است که حساسیت را از جامعه کم کنند و نفوذ انجام می‌شود و عده‌ای از جهل است که باید هدایت شوند، اما عده‌ای معارض هستند و باید در این مسیر مقابله انجام شود.
رئیس ستاد فریضتین شاهرود با تاکید بر اینکه نباید نسبت به ارزش‌ها بی تفاوت باشیم، بر توجه و ایجاد حساسیت مردم و فرهنگ سازی تاکید کرد.
او تصریح کرد: هر کاری در راستای معروف‌های معروف آفرین و ترک منکرات مورد توجه است و همه مسئول هستند و ستاد بیشتر مسئولیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها