خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اولویت اصلی بسیج رسانه جذب، آموزش و ظرفیت‌سازی است که یکی از ماموریت‌های ما است.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۷۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین خطر کنونی انقلاب، خطر تحریف است و جهاد تبیین راهکار مؤثری برای تقابل خاص با این موضوع است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان منبع آگاهی‌بخشی به جامعه، تحلیلگر وقایع زمان و هدایتگر جامعه هستند و رسالت ویژه‌ای دارند.

 مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عدالت محوری را شعار اصلی بسیج رسانه دانست و افزود: دشمنان این مرز و بوم جنگ روایت‌ها را با هدف تحریف واقعیت‌ها آغاز کرده‌اند که تکلیف فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران تلاش برای شکستن خط تحریف است.

وی ادامه داد: هر چند رسانه‌ها علمدار آگاهی‌بخشی و هدایت جامعه به شمار می‌روند اما در این بین برخی مسئولان از جمله نمایندگان مردم در خانه ملت باید برای رفع مشکلات صنفی این قشر تلاشگر به ویژه طرحی که حدود ۲ دهه گذشته در مجلس شورای اسلامی معطل مانده اقدام کنند و تلاش خواهیم کرد از طریق استان همدان به نتیجه برسیم.

قوامی مشفق اضافه کرد: بسیاری از مشکلات فرا روی نظام صنفی رسانه از جمله بیمه با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی رفع می‌شود و در این راستا نمایندگان همدان در خانه ملت می‌توانند مبدأ تحول برای حل این مشکل باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها علمدار جهاد تبیین برای شکستن خط تحریف هستند، ابراز داشت: خط تحریف وقایع از سوی دشمن با نزدیک شدن به دهه فجر بیشتر می‌شود در حالی که خدمات زیادی در چهار دهه گذشته صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان رسانه در تراز جمهوری اسلامی را تبیین کننده حقیقت دانست و با اشاره به ویژگی‌های آن خاطرنشان کرد: ورود عالمانه و مدبرانه، مطالبه‌گری و پرهیز از معامله‌گری از ویژگی‌های رسانه در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رسانه در تراز انقلاب اسلامی در اجاره احزاب و طیف‌ها نیست و آزادی قلم دارد و نوشتن آن در راستای آرمان های نظام و انقلاب بوده و رسانه صدای مردم است.

قوامی مشفق گفت: هدف مشترک همه رسانه‌ها فارغ از نوع تفکر و جناح بندی هم صدا شدن برای رفع مشکلات و مطالبه خواسته‌های مردم با حرکت و نزدیک شدن به سمت تحقق حکومت اسلامی است که راه رسیدن به تمدن اسلامی، دولت اسلامی است.

وی با بیان اینکه فهم‌مشترک همه ما رسانه‌ها حل مشکلات مردم است، ابراز داشت: اولویت اصلی بسبج رسانه جذب، آموزش و ظرفیت‌سازی است که یکی از ماموریت‌های ما است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ۷۰درصد از خبرنگاران عضو بسیج رسانه هستند و در این باره هیچ گونه خط کشی و جناح‌بندی وجود ندارد و همه در دایره و زیر چتر نظام اسلامی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه برای فراهم کردن تسهیلات رفاهی خبرنگاران کمیته‌ای تشکیل و اقداماتی انجام داده است، افزود: مکاتبات با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کم بهره، انعقاد قرارداد با هتل‌هایی در قم، خوزستان و مشهد با تخفیف ۵۰ درصدی اقامت در هتل انجام شده است و با برخی از اماکن سیاحتی، تفریحی و فروشگاه‌ها برای ارائه تخفیف به خبرنگاران در حال رایزنی هستیم.

قوامی مشفق با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند با عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان از تسهیلات لازم برخوردار شوند، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ دی ماه سالروز شهادت «غلامرضا رهبر» که به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است از تمثال ۱۳ شهید والامقام رسانه رونمایی می‌شود.

اولویت اصلی بسبج رسانه جذب، آموزش و ظرفیت‌سازی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات