رزمایش یک روزه آمادگی دفاع از مقر با اهداف افزایش ضریب امنیتی مقر در ادارات سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان/ رزمایش یک روزه آمادگی دفاع از مقر با اهداف افزایش ضریب امنیتی مقر و تأسیسات دارای اهمیت، ارتقاء سطح هوشیاری نیروها و آمادگی و توان رزم کارکنان در مقابله با تهدیدات احتمالی با حضور جمعی از پرسنل بسیجی، مسئولین سپاه و انتظامی در ادارات شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۹۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶

رزمایش بیت المقدس همزمان با رزمایش محمد رسول الله(ص) با حضور کارمندان بسیجی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

رزمایش بیت المقدس همزمان با رزمایش محمد رسول الله(ص) ویژه کارمندان بسیجی ادارات و گردان های بیت المقدس در قالب عملیات خود حفاظتی از ادارات درز سیستان و بلوچستان آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار پرویز آبسالان گفت: این رزمایش با توکل بر خداوند متعال و استعانت از اهل بیت(س) و با رمز «محمد رسول الله» آغاز شد.

وی افزود: رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج کارمندان همزمان با رزمایش محمد رسول الله با اجرای عملیات خودحفاظتی از ادارات و مقرهای مهم و حساس در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

دبیر رزمایش محمد رسول الله افزود: در این رزمایش ۱۳حوزه ادارات کل و ۲۵۵ پایگاه مقاومت بسیج حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: این رزمایش با محوریت اغتشاشات و حفاظت از مقر و مکان مجموعه اداری با حضور بسیجیان ادارات و کارکنان با هدف آمادی کارکنان زمان بحران، آمادگی رزم بسیجیان، اجرا شد.

گفتنی است این رزمایش به صورت محوری در شرکت پخش فرآورده های نفتی، فرمانداری و راه آهن با حضور مسئولان استانی، سپاه و انتظامی اجرا شده است، مقابله با اغتشاشگران، پراکنده کردن آنها و خاموش کردن آتش که توسط معترض نماها روشن شده بود، کلیه نیروها بدون حادثه و جراحات به داخل مقر بازگشتند و محیط را از اشیاء پرتاب شده پاکسازی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار