خبرهای داغ:
دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

گلستان سومین استان فقیر کشور/ نیازمند مدیران جهادی و انقلابی هستیم

سنگدوینی با ضروری دانستن تسریع اقدامات انقلابی و جهادی در استان، گفت: استان گلستان پس از استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سومین استان فقیر کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۷۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

گلستان سومین استان فقیر کشور/ نیازمند مدیران جهادی و انقلابی هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ رمضانعلی سنگدوینی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان صبح امروز در جلسه شورای معاونین و شورای قضایی استان و روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر گلستان با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  در سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان به موضوع نجات خلیج گرگان اشاره شد و رئیس دستگاه قضا نیز طرحی را  در این خصوص ارائه کردند و به طور قطع برای توسعه نیازمند این رویکردها هستیم و باید از آن حمایت کنیم.

وی بر لزوم حمایت از بنگاه های اقتصادی استان گلستان تاکید کرد و افزود: بنده ماهده کردم که چندین بار رئیس کل دادگستری استان شخضا از بنگاه های اقتصادی بازدید داشته و از نزدیک مشکلات را بررسی و نسبت به حل آن اقدام کردند که این اقدامات ستودنی است.

سنگدوینی به سختی شغل قضات در کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: گاهی اوقات قضات تا نیمه های شب مشغول پیگیری پرونده ها و مشکلات مردم هستند و این مسئله ابعاد روحی و روانی زیادی برای قضات به همراه دارد که شاید مورد توجه عموم مردم و سایر اقشار قرار نگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر خط فقر زیر ۱۰ میلیون تومان است و باید به حقوق کارکنان دستگاه قضایی توجه شود، تصریح کرد: خوشبختانه سخنان نماینده دولت که رئیس اداره استخدامی است رویکرد نمایندگان را تغییر داد و تلاش شد در خصوص تسری حقوق کارکنان دادگستری رای مثبتی اخذ شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه برخی از مدیران برای مشکلات مردم در دستگاه اجرایی تصمیم نمی گیرند، اظهار داشت: مردم در دیدار با نمایندگان بیشتر به دنبال مسائل عمومی هستند و باید به این مهم توجه شود.

وی با بیان اینکه نیازمند مدیران جهادی و انقلابی هستیم، تاکید کرد: اگر این مهم رقم بخورد پرونده های قضایی نیز کمتر تشکیل می شود.

سنگدوینی، گلستان را جزو سه استان فقیر کشور برشمرد و بیان کرد: گلستان پس از استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سومین استان فقیر کشور محسوب می شود.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه ۵۲ درصد مردم گلستان جزو دهک هایی پایین جامعه هستند، خاطرنشان کرد: در سطح استان ما ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار