رزمایش امنیتی محمد رسول الله(ص) جلوه ای از نمایش مقتدرانه نیروی زمینی سپاه و مشارکت یگان های تحت امر قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی و بسیجیان بود که هدف آن نشان دادن اقتدار و تقویت امنیت داخلی کشورمان است.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۱۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان به مناسبت برگزاری مقتدرانه رزمایش امنیتی محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم)بیانیه مشترکی صادر کرده اند، در این بیانیه آمده است: 

بسمه تعالی

برگهای تاریخ که ورق می خورد ملتی پدید می آید که با آشنایی با فرهنگ شور و شعور عاشورا و با پیروی از ولایت فقیه راهی پر افتخار را برمی گزیند و نشان می‌دهد که هیچ تشابهی با کوفیان ندارد و با تبعیت از ولی فقیه زمان، مسیر تاریخ را عوض می نماید.

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران مملو از صحنه هایی است که حضور به موقع نیروهای انقلابی، موجب خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است.

رزمایش امنیتی محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) جلوه ای از نمایش مقتدرانه نیروی زمینی سپاه و مشارکت یگان های تحت امر قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی و بسیجیان بود که هدف آن نشان دادن اقتدار و تقویت امنیت داخلی کشورمان است که عصاره آن در استان سیستان و بلوچستان جلوه گر شد.


اینجانبان خاشعانه خدای منان را به واسطه مجاهدت و تلاش های ایثارگرانه شما جهادگران عزیز شاکریم و برخورد لازم می دانیم که از آحاد بسیجیان سلحشور استان سیستان و بلوچستان خاصه بسیجیان مقتدر گردانهای امام علی(علیه السلام)، امام حسین(علیه السلام)، بیت المقدس، کوثر و دسته های پایگاه محور و اقشار که با عزم راسخ و حضور جهادی خود در راستای اجرای رزمایش تلاش نموده اند تقدیر و تشکر نمائیم.

از تدابیر ارزنده فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه و فرمانده محترم قرارگاه منطقه ای قدس در طراحی و اجرا و همت والای همه یگان های نظامی، انتظامی، مساعدت و همکاری مردم همیشه در صحنه استان، سازمان ها، نهادها، ادارات، معتمدین، سران طوایف شیعه و سنی، خبرگزاری ها و رسانه ها در برگزاری هرچه باشکوه تر این رزمایش یاری نموده اند قدردانی و تشکر می نمائیم.

از خداوند متعال برای شما توفیق روز افزون را خواهانیم.

سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

علی اکبر پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات