رئیس بهزیستی صالح‌آباد از اهدا 27 دستگاه بخاری گازی و ۱۵ ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۶۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در صالح‌آباد، زری صادقی گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آیین توزیع و اهدای ۲۷ دستگاه بخاری گازی و ۱۵ دستگاه ویلچر در بین خانواده‌های مددجوی این سازمان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه درمدت اخیر به دلیل شیوع کرونا و همچنین تورم، شرایط برای بسیاری از خانواده‌ها سخت شده و اقشار ضعیف فشار مضاعفی را متحمل شده‌اند، بهزیستی شهرستان صالح‌آباد سعی کرده تا با اقدامات حمایتی متنوع خود از مددجویان تحت پوشش خود حمایت کند.

وی افزود: تعداد ۲۷ دستگاه بخاری به همت خیرین و با مشارکت خانواده‌ها و تعداد ۱۵ عدد ویلچر نیز اهدایی ستاد فرامین اجرائی حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد پانزده خرداد به مناسبت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین خانواده‌های تحت پوشش با حضور جمعی از مسئولین، نیکوکاران و خانواده‌های معلولین شهرستان توزیع گردید.

رئیس بهزیستی شهرستان صالح‌آباد در حاشیه این مراسم توجه به مناسب‌سازی محیط‌های تردد معلولان را موارد مهم در حمایت از این قشر برشمرد و افزود: باید در سطح شهرستان ادارات، نهادها، بانک‌ها، پارک‌ها و فضاهای عمومی و دولتی برای استفاده افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی و ایمن شود.

خبرنگار: فتح‌الله برومند زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها