خبرهای داغ:
زنگانه با اشاره به اینکه رمز قهرمانی نوجوانان والیبالست ما در کشور همدلی بوده است، گفت: امیدوارم بزرگان استان نیز با الگوگرفتن از نوجوانان والیبالیست اختلاف را کنار بگذارند.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۶۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

نخبگان استان اختلاف را کنار گذاشته و همدل شوید

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در مراسم تجلیل از نوجوانان گنبدی قهرمان لیگ برتر کشور که در تالار همایش های دانشگاه شمس گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه استان گلستان بی تردید یکی از بزرگترین ظرفیت های طبیعی و منابع انسانی در کشور است، اظهار کرد: اما متاسفانه با وجود همه این مواهب استان ما در شاخص های توسعه همواره در زمره ۱۰ استان ضعیف و کمتر توسعه یافته کشور بوده است.

وی با بیان اینکه باید افق خود را رسیدن به جمع پنج استان برتر در کوتاه مدت قرار دهیم، افزود: این افق یک آرزوی دست نیافتنی نیست بلکه یک هدف و چشم انداز قابل دسترس است به شرط آنکه بتوانیم با تحمل نظرات و نگاههای متفاوت مسیر توسعه استان را با شتاب به پیش ببریم.

زنگانه با تاکید بر اینکه امروز نوجوانان والیبالیست ما که قهرما لیگ برتر کشور شده اند درس بزرگی به ما دادند، تصریح کرد: رمز موفقیت آنها همدلی و هماهنگی بود و ما نیز باید برای رسیدن به استانی پیشرفته و همراه با توسعه اختلافات خود را کار گذاشته و با همدلی و انسجام در اندیشه حرکت رو به جلو باشیم.

استاندار گلستان حضور جمع کثیری از قهرمانان ملی و بین المللی در شهرستان گنبدکاووس را یکی از مولفه هایی دانست که می تواند زمینه ساز توسعه بیشتر این شهرستان بزرگ باشد، ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس شهیدان بزرگی همچون سردار صمد اسودی را دارد که مطالعه زندگانی او افق جدیدی از شعور و معرفت نسبت به هستی را پیش روی شما می گذارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی ورزش در شهرستان گنبدکاووس باید هر چه زودتر رفع شود، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان از اعتبارات باقی مانده سال جاری بخشی از کار رو جلو برده و به سرعت با اعتبارات سال ۱۴۰۱ مشکلات زیرساختی به ویژه موضوع سالن ورزشی المپیک گنبدکاووس را رفع کند.

گفتنی است در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیران کل بازرسی و حراست استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران گنبدی حضور داشتند که از قهرمانان تیم شهرداری گنبدکاووس که به تازگی قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور شدند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها