معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

نقش مهم سران طوایف و علما در تامین امنیت/اثبات وفاداری مردم سیستان و بلوچستان به نظام و انقلاب

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش بزرگ معتمدان و سران طوایف جنوب شرق کشور گفت: این همایش نقش مهمی در ارتقای وحدت، همدلی و انسجام مردم منطقه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۱۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدی در حاشیه این همایش بزرگ که به مناسبت رزمایش محمد رسول الله (ص) در دشت سمسور ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تاکنون در صحنه‌های مختلف وفاداریشان را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: ایجاد امنیت در مرزهای شرق کشور و شهرهای منطقه برای نظام بسیار مهم است و معتمدان، سران طوایف و علما نیز نقش مهمی در این راستا دارند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: همراهی مردم سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف با نظام خوب بوده و صف تعدادی خود فروخته به بیگانگان از این مردم ولایتمدار جدا است.

همچنین فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: اگر یک یا ۲ نفر در منطقه دست به شرارت و ناامنی می‌زنند این نشانگر آن نیست که یک قوم و طایفه ای به دنبال ناامنی و یا شرارت در کشور و منطقه هستند.

سردار ناظری افزود: امروز معتمدان، سران طوایف و علمای جنوب شرق کشور دور هم جمع شدند تا یکبار دیگر با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید میثاق و نفرت و انزجار خود را از خودفروختگان به بیگانگان و افراد شرور اعلام کنند.

سید عبدالحسین سجادی یکی از معتمدان طوایف ایرانشهر نیز گفت: مردم سیستان و بلوچستان در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: کسانی که فریب خورده و دست به شرارت می‌زنند از رفتار و اعمال گذشته خود توبه کنند و با استفاده از فرصت بوجود آمده از رأفت اسلامی بهره مند شوند و به آغوش گرم جامعه بازگردند.

همچنین مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای اهل سنت و از بزرگان طایفه شه بخش گفت: امنیت بزرگترین نعمت برای بشریت است.

وی افزود: همه ما به دنبال آرامش و امنیت هستیم و کسانی که به دنبال شرارت هستند از ما نیستند.

این روحانی برجسته اهل سنت با بیان اینکه دشمنان از اختلاف و تفرقه بین ما سواستفاده می‌کنند گفت: امنیت زمینه رشد و توسعه اقتصادی منطقه را فراهم می‌کند.

گفتنی است در این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از اقدامات سپاه پاسداران در منطقه اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار