ساری-مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در پایان سخنان خود شهدای ورزشکار پهلوانان ماندگار کشور هستند، خاطرنشان کرد:خدمت به مردم یکی از ویژگی‌های شاخص جامعه ورزش است.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۲۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یادواره شهدای ورزشکار استان مازندران با محوریت پهلوان «شهید حسن فقیهی جویباری»  شهید شاخص جامعه ورزش کشور با حضور خانواده معزز این شهید والامقام و خانواده‌های معزز شهدای ورزش استان، سردار مهدی میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر یامین پور  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  و قهرمانان و پهلوانان جامعه ورزش دیار علوی، در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

جامعه ورزش با اهدای ۵ هزار ۱۳۵ شهید دین خود را به انقلاب ادا کرده است
سردار میرجلیلی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵ هزار و ۱۳۵ شهید ورزشکار کشور  بااشاره به اینکه جامعه ورزش در تمامی عرصه‌ها نقش خود را نسبت به انقلاب و اسلام به‌ویژه در دوران دفاع مقدس  ادا کرده است، گفت: جامعه ورزشی در حوادثی مانند زلزله و سیل در کمک به مردم خوش درخشید.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه که جامعه ورزشی ۱۳۵ شهید ورزشکار در دفاع از حریم آل الله تقدیم اسلام کرده است، افزود:هرساله این سازمان در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار کشور و همچنین معرفی فرهنگ و سیره شهدا در بین جامعه ورزشی شهیدی به‌عنوان شهید شاخص بر اساس مدارج و قهرمانی‌هایش معرفی می‌کنیم.

سردار میرجلیلی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، با توجه به اینکه شهید شاخص ورزشکاران در امسال از مازندران معرفی شده است، اضافه کرد:  تبیین سیره عملی و فضایل اخلاقی شهدای ورزشکار به جامعه ورزشی از مهمترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار است.

 مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور با تاکید بر اینکه شهدای ورزشکار پهلوانان ماندگار کشور هستند، خاطرنشان کرد:خدمت به مردم یکی از ویژگی‌های شاخص جامعه ورزش است وبرای همین تلاش داریم خصوصیات شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

سردار میر جلیلی در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهدا با مجاهدت خود به دفاع از انقلاب و اسلام برخاستند، تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی هم با مجاهدت خود برای به اهتزاز درآوردن پرچم انقلاب اسلامی محاهدت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها