خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ مالیات بر تولید کاهش پیدا کرد و به ۵ درصد می‌رسد، گفت: رشد اقتصادی بعد از ۱۰ سال که یک درصد بود برای سال آینده قرار است به ۸ درصد برسد.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۳۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا پاک‌فطرت در مراسم جشن تکمیل ظرفیت آلومینیوم جنوب کشور اظهارداشت: استان پهناور فارس نیروهای مستعد خوبی دارد از شمالی‌ترین نقطه تا نقاط جنوبی مستعد است و مجمع نمایندگان فارس که در کمیسیون‌های مختلف هستند همه وحدت دارند و معتقدند در هر شهرستانی کارخانه و قطب تولیدی ایجاد شود مثل ستارگانی هستند که می‌درخشند و کل استان را روشن می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان فارس ملی و استانی فکر و عمل می‌کنند، گفت: استان فارس می‌تواند جنوب کشور را توسعه دهد و بایستی در اقتصاد ملی نقش داشته باشد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه ما محکوم به کار هستیم اگر نتوانیم اقتصاد را شکوفا کنیم دین ضربه می‌خورد چون ما پرچم مدیریت با دینداری را بلند کردیم، افزود: مجلس این دور قاطع به دنبال رونق تولید و مانع‌زدایی است و قوانینی که تصویب می‌شود در همین رابطه است به صورت مثال قانون تعارض منافع که مطرح است سبب می‌شود مردم از سرخوردگی نجات پیدا کنند همچنین طرح جهش شرکت‌های دانش بنیان که تصویب شد می‌تواند علم را به ثروت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه در بودجه 1401 مالیات بر تولید کاهش پیدا کرد و به 5 درصد می‌رسد، بیان کرد: رشد اقتصادی بعد از 10 سال که یک درصد بود برای سال آینده قرار است به 8 درصد برسد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه استان فارس با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه خوبی که دارد می‌تواند قطب الکترونیک و صنایع کوچک و متوسط باشد، افزود:  بسیاری از صنایع پایین دستی می‌تواند در همین منطقه باشد و امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که چاره‌ای نداریم جز اینکه از تهران جدا شویم و شهرستان‌ها و استان‌ها را دریابیم و پایتیخت‌نشینیان فقط باید نظارت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس خطاب به مسسولان آلومینیوم جنوب کشور افزود: اگر می‌خواهید خریدار داشته باشید باید یک تیم ورزشی را نیز حمایت و پشتیبانی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها