خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید برای اسلام تأثیرگذار باشیم، گفت: جهاد تبیین رمز بقای انقلاب در راستای رسیدن به اهداف عالیه آن است.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۹۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» پنجشنبه شب در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در راستای رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از طریق ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌های سراسر کشور برگزار شد، افزود: جهاد تبیین برای اعلام موفقیت‌های ۴۳ سال گذشته، به تازگی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و این که حضور روحانیت مترقی در سالیان گذشته چگونه بوده و بخصوص این که حرکت امام راحل را برای برقراری عدالت اسلامی تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: باید ببینیم کجا بوده ایم و الان کجا می باشیم و امام راحل ما را کجا رسانده که برای ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا حفاظتی چند برابر تعبیه کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: موضوع مهم دیگر غیرت اسلامی است و این که ما می توانیم جهاد غیریت را مطرح کرده و تبیین و تشریح کنیم و غیرت را وسط میدان بیاوریم و توجه و تذکر دهیم زیرا این ها سرنخ های بسیار عالی و مؤثر است که می تواند ما را به سر منزل مقصود هدایت کند.

ارسال نظرات