مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل به‌غیر از محور خلخال ـ پونل باز بوده و تردد در آنها با امکانات و تجهیزات زمستانی مقدور است.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۴۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

تلاش راهداران برای برف‌روبی در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حضور راهداران در کلیه محورهای مواصلاتی استان و برف‌روبی این محورها خبر داد و اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل شاهد هوایی ابری به همراه بارش برف به‌خصوص در محورهای جنوب و مرکز استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در این محورها تداوم دارد ولی محور خلخال به پونل در حوزه استحفاظی گیلان به‌دلیل نبود ایمنی و دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: هموطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان اردبیل را دارند توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات به‌همراه ۴۳۰ نیروی راهداری در قالب ۸۰ اکیپ در ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان اردبیل مستقر بوده و اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها می‌نمایند.

ارسال نظرات