سردار کرمی در گفت وگو با «بسیج»عنوان کرد؛
زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای مقاومت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۷۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه امروز تاریخ پرافتخار اسلام از وجود شیرزنانی حکایت دارد که با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام، در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفتند،اظهار کرد: بانوان ارجمندی همچون حضرت ام‌البنین (س) که اسوه شجاعت و نماد نجابت بود و در حمایت از ولایت، علمدار کربلا حضرت عباس (ع) را در دامان پرمهر خویش پروراند.

 

یادواره شهدای مقاومت در زنجان برگزار می شود

وی تصریح کرد: سالروز وفات آن بانوی فضل و معرفت، به نام "روز تکریم مادران و همسران شهدا"نام گرفته و فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام و منزلت بانوانی است که با افتخار، شکیبایی و استقامت در شهادت عزیزان خویش،صبر و بردباری را به‌ عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا نمودند.



فرمانده سپاه المهدی استان زنجان ادامه داد: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، یادواره شهدای مقاومت در زنجان برگزار می شود. 

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم یکی از فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت و از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می باشد، افزود: همچنین در این مراسم از جمعی از مادران شهدا تجلیل می شود. 

 

این مقام مسئول در پایان وی با بیان اینکه یادواره شهدای مقاومت روز یکشنبه ۲۶ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۸:۳٠ در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می شود، یادآور شد: از عموم مردم متدین و انقلابی زنجان جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید. 

 

 

ارسال نظرات