خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی همراه با فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از جمعی از رزمندگان دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۷۹
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با خلیل الله امامی، ماشاالله پیوندی و ابراهیم لتیباری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه در منازل آن ها دیدار و گفتگو کرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این برنامه حضور یافت.

 حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات رزمندگان اظهار کرد: خدمت به خلق الله وبرطرف کردن نیازهای آنان از نفیس ترین فرصت ها و نعماتی است که پروردگار عالمیان دراختیار شما رزمندگان عزیز اسلام قرار داده است.

او افزود: اگر امروز ما در امنیت ، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادتها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه صبر و استقامت خانواده ها را در واقع نوعی جهاد دانست و گفت  :نقش خانواده های رزمندگان در ایجاد روحیه به رزمندگان بسیار تاثیر گذار بوده است.

ابوالقاسمی بیان داشت: مهمترین افتخار ما دیانت وآموزه‌های دینی‌مان می باشد که با تاثی از این اعتقادات می‌توانیم ارزش‌های انسانی را در جلوی چشم جهانیان شکوفا سازیم و درماندگان ومستمندان را امیدوار نگه داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها