بزرگداشت شهدای هفت تپه و جلسه توجیهی راهیان نور در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_مراسم بزرگداشت شهدای هفت تپه و جلسه توجیهی راهیان نور در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۴۰
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

بزرگداشت شهدای هفت تپه و جلسه توجیهی راهیان نور در شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، این گردهمایی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از ایثارگران و خانواده‌های آنان در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این گردهمایی حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا به فرموده رهبر انقلاب کمتر از شهادت نیست، افزود: هر کس در این اردوی راهیان نور دعوت شهداست و باید با این نشست در این راه پاک گذاشت.
حمیدرضا کیقبادی مسئول کاروان نیز در خصوص این اردو مطالبی بیان کرد.
کمیل قندهاری مسئول هیات میاندار خدمت شاهرود نیز در خصوص فعالیت‌های این هیأت و این اردو اظهار کرد: یادواره شهدای هفت تپه ۵ سال است که برگزار می‌شود و هر سال استقبال خوبی از طرف خانواده شهدا و ایثارگران می‌شود.
او افزود: در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۶۵ آشپزخانه تیپ ۱۲ قائم استان سمنان توسط هواپیما‌های دشمن بمباران و حدود ۴۰ نفر از رزمندگان بی دفاع که آشپز بودند و اکثرا دارای سن‌های بالا به شهادت رسیدند.
قندهاری خاطر نشان کرد: در این واقعه دو برادر و خواهر زاده آن‌ها که برای دیدن آن‌ها به آن منطقه آمده و دانش آموز بود به شهادت رسیدند، شهیدان احمد و محمود ولیان و محمدرضا صفا و بسیاری از آشپزان سالار شهیدان در شهر‌ها و روستا‌های استان سمنان به فیض شهادت نائل شدند که بیش از ۳۰ شهید از شرق استان سمنان با بودند.
او با اشاره به این اردوی راهیان نور به زیارت قبر سردار شهید سلیمانی در کرمان ختم می‌شود، گفت: امسال تلاش شده علاوه بر حضور در استان خوزستان، در شیراز هم حضور یافته و در ادامه در کرمان نیز قبر سردار دل‌ها را زیارت کنیم.
قندهاری تصریح کرد: این اردو از ۲۷ دی ماه به مدت ۵ روز انجام و بیش از ۲۴۰ نفر در قالب شش اتوبوس حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار