خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹۸
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از جمله رویکردها و برنامه‌های محوری دولت سیزدهم در راستای پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در همین ارتباط حضور رییس جمهور و وزرا در بین مردم نشان از مردمی بودن و تلاش در راستای بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که مردم فشارهای زیادی را متحمل شدند از جمله شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

استاندار همدان تصریح کرد: در روزهای آغازین شروع کار دولت، میزان مرگ و میر به علت ابتلا به کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود، اما اکنون این آمار با همت و تلاش کادر بهداشت و درمان و راهبری رییس جمهور  به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: با تدابیر دکتر آیت‌الله رییسی با واردات واکسن و افزایش ظرفیت تولیدات داخلی، واکسیناسیون سراسری انجام گرفت که موجب ایمن‌سازی جامعه در سطح گسترده‌ای شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه همه شهرستان های استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، تاکید کرد: در این استان نیز با تأسی از سیاست های دولت، بیش از ۹۳ درصد جامعه هدف دُز اول و ۷۸ درصد دُز دوم و ۱۶ درصد نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با همکاری دهیاران، ائمه جماعات و کادر بهداشت و درمان واکسیناسیون در سطح روستاها نیز به صورت کامل انجام شود.

استاندار همدان افزود: امنیت غذایی، تنظیم بازار و تعادل بخشی در سطح بازار از دیگر اولویت‌های دولت سیزدهم است که در استان همدان نیز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن نیز از جمله برنامه‌هایی است که به طور ویژه دنبال می‌شود و تامین و ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده است، گفت: سهم استان همدان در نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد است که فراهم کردن مقدمات انجام آن در دستور کار قرار دارد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با تقدیر از خدمات فرماندار شهرستان بهار، افزود: بی‌شک تغییر جز لاینفک دولت‌ها است و هر دولتی بنا بر طرح‌ها و برنامه‌های خود دست به تغییر مدیران می‌زند.

وی تصریح کرد: شهرستان بهار ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی دارد که نیازمند یک برنامه‌ریزی و آموزش مناسب برای ارتقا بهره‌وری است.

استاندار همدان اظهار داشت: بیش از یک‌ پنجم تولید سیب‌زمینی کشور مربوط به شهرستان بهار است و مسئولان باید در راستای ارتقا و توسعه این شهرستان تلاش کنند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تقدیر از زحمات احسان قنبری، روح‌الله نباتی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات