مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان از کم بود منابع مالی رنج می‌برد گفت: وزارت در تخصیص اعتبارات ورزشی، جایگاه ویژه ای برای استان قهرمان پرور اردبیل قائل شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

60 درصد هیاتهای ورزشی استان اردبیل جزو 10 هیات برتر کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شب گذشته درجلسه با روسای شهرستانها و هیاتهای ورزشی استان که با حضور دکتر شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و استانها برگزار شد گفت: درد ورزش کل کشور نبود زیرساخت‌های مناسب برای رشته های ورزشی و کم بود اعتبارات ورزشی است که مسئولین کشورر باید نگال ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی با اشاره با اینکه استان اردبیل از دیر باز قهرمانان به نام را به ورزش کشورتحویل داده است افزود: استان اردبیل اگر به لحاظ زیرساخت و سخت افزاری غنی باشد می تواند در توسعه ورزش قهرمانی کشور مفید واقع شود.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه  اردبیل با داشتن چهار مدال المپیک و هشت مدال پاراالمپیک افتخار بزرگی برای کشور رقم زده است، گفت: استان اردبیل با خرد جمعی ورزش را هدایت می کند و روسای هیاتهای ورزشی در تمامی تصمیم گیری های ورزشی دخیل هستند.

وی در خصوص اعتبارات ورزشی از سوی نمایندگان مجلس تصریح کرد: با درایت وزیر ورزش و جوانان و حمایت نمایندگان  مجلس اعتبارات خوبی برای اعتلای ورزش کشوربه تصویب رسیدل است که این اعتبارات می‌تواند راهگشای رفع مشکلات ورزشی کشور باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه استان اردبیل تنها استانی است که بدهی جاری ندارد گفت: در تمام استان ها و شهرستان ها مشکلات سخت افزاری وجود دارد که سعی کردیم این مشکلات را رفع کنیم.

 انوشبروانی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان از کم بود منابع مالی رنج می‌برد گفت: با این وجود برای اعزام ورزشکاران مشکلی وجود ندارد و تا پایان سال مشکلات مالی هیئت های ورزشی را برطرف خواهیم کرد و انتظار می‌رود که وزارت در تخصیص اعتبارات ورزشی جایگاه ویژه ای برای استان اردبیل قائل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در حمایت از هیاتهای ورزشی استان گفت: بیش از ۶۰ درصد هیاتهای ورزشی استان اردبیل در بحث رتبه بندی فدراسیون مربوطه در بین ۱۰ هیات برتر قرار دارند که کار روسای هیاتها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در رتبه بندی بودجه و اعتبارات در بین ۱۰ استان کشور قرار گرفته است اضافه کرد: با رایزنی‌هایی که با بنیاد علوی انجام گرفته است در شهرستان گرمی خلخال کوثر با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان در بحث ساخت و بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی گام بلندی را برداشته باشیم.

دکتر انوشیروانی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه فدراسیون‌های ورزشی هیئت ورزشی استان را بیگانه نپندارند تصریح کرد: فدراسیون‌ها نباید هیات های ورزشی استان ها را جدای از خود بدانند چرا که تمام ورزشکاران در این هیئت ها پرورش داده می شوند و زیرمجموعه فدراسیون بشمار می روند.

مدیر کل ورزش و جوانان اضافه کرد: در استان به لحاظ اعتباری و پروژه ای توازون برقرار است ودر تمام شهرستان ها پروژه های ورزشی فعال می باشد و این نوید روزهای خوبی را برای ورزش استان رقم خواهدزد.

ارسال نظرات