خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۴۰۷۸۹۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی مدیران و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس با محوریت پیشگیری از رفتارهای پرخطر بیان کرد: با توجه به آرمان ها و خواسته های موجود در جامعه، دشمن با برنامه ریزی در اتاق های فکر خود سعی در انحراف جامعه از مسیر دین و اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما دارد.

وی گفت: امروز کشور علمدار دین و اعتقادات اسلامی است و به گفته شهید سردار سلیمانی، امروز علمداری دین مبین اسلام در ایران است و ایران خیمه گاه حسین بن علی(ع) است. باید هر یک از ما در مأموریت و مسوولیت هایی که داریم برای حفظ این علمداری اهتمام ویژه داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید به وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه توجه ویژه داشته باشیم همان گونه که مسأله فرهنگی جامعه از دغدغه های مقام معظم رهبری است که برای رفع آن بیاناتی را ایراد فرمودند.

سرهنگ عبدالمالکی عنوان کرد: ملت ایران با اعتقادات قوی دینی و آموزه های مکتبی از اهل بیت(ع) در طول عمر با برکت انقلاب توانسته اند بصیرانه با هجمه های دشمنان در برهه های مختلف مقابله کنند. وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، بیانگر حجم وسیعی از هجمه های دشمنان است اما این عوامل هرگز موجب نشد که ملت شریف ایران از مسیر انقلابی خود خارج شوند.

وی افزود: در مقابل حمله دشمن، جوانان و دانش آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار جامعه ایستادند و همین ایستادگی مقتدرانه موجب شد تا دشمن از جنگ فیزیکی عقب نشینی کرده و وارد جنگ فرهنگی شود. امروز دشمن در اتاق های فکر خود با استفاده از ظرفیت نخبگان، به دنبال وارد کردن ضربه به کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، باید این حساسیت را در قشر جوان و محصلین ایجاد کنیم که هدف اصلی دشمن از اجرای این هجمه ها، جوانان و زنان جامعه هستند. چرا که شهدا و قهرمانان کشور در دامان پاک مادرانی پرورش یافته اند که در مکتب فاطمی درس آموخته اند‌ و این امر مرکز توجه دشمن است.

سرهنگ عبدالمالکی در ادامه با اشاره به تقسیم مولفه «پیشگیری» به دو بخش اجتماعی و انتظامی اضافه کرد: امروز ۹۰ درصد توان نیروی انتظامی با کمک معاونت اجتماعی نیروی انتظامی که به تازگی به عنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی تغییر نام داده، در اتاق فکر نیروی انتظامی ایجاد برنامه ریزی های مناسب برای مقابله با آسیب های اجتماعی است‌‌. امروز با دوری گزیدن از امر و نهی، سعی کردیم راهنما باشیم چرا که پلیس مشاوری امین و آگاه است.

وی ادامه داد: امروز یکی از تهدیدات جامعه، فضای مجازی است که فضای حقیقی را تحت تاثیر قرار داده است. لذا باید با برنامه های کارشناسی شده جهت کنترل این فضا اقدامات لازم، با هم افزایی همه دستگاه ها صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها