حجت الاسلام رضایی تولایی گفت: هر نگاهی که برخواسته از عزت باشد یک دروازه عظیم برای ما باز می کند و اگر بخواهیم از منافع ملی اسلام و ایران فاصله بگیریم متضرر می شویم.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۲۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حجت الاسلام محمود رضایی تولایی، امام جمعه شهرستان کوهسرخ اظهار داشت: قرآن باید درسی برای سردمداران و مسئولان و مدیرانی است که می خواهند در حوزه بین الملل صحبت کنند باشد تا دچار اشتباه محاسباتی نشوند و از موضوع عزت صحبت کنند.

 

وی با بیان اینکه غرب بی فرهنگ به دنبال این است که با تسلط رسانه ای و تبلیغات رسانه ای که دارد ما دچار اشتباه محاسباتی شویم، خاطرنشان کرد: البته خود غرب هم دچار اشتباهات محاسباتی است و در همین مسئله هسته ای، ایران را تهدید به جنگ می کنند و بزدلانه، سردار سلیمانی را ترور کردند تا ما از جنگ بترسیم ولی ورق برگشت و این نشان از اشتباه محاسباتی دشمن است.

 

امام جمعه کوهسرخ با تاکید بر اینکه غربی ها با قدرت رسانه ای خود به دنبال این هستند که یک جنگ ترکیبی و چند زاویه ای، ذهن و جان مردم ما را به هم بریزند و این یک اشتباه محاسباتی دیگر است، تصریح کرد: در حماسه ۹ دی، تشییع جناه حاج قاسم و… دیدند که مردم از انقلاب فاصله نگرفته اند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود همه لاف زنی های گزاف دشمن را جواب داده اند، اذعان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز ما را تحریم کرده اند و بیش از ۱۶۰۰ تحریم برای انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده اند و این نشان دهنده این است که دشمن قابل اعتماد نیستند و ما باید در جبهه مقاومت فعالتر باشیم.

 

حجت الاسلام رضایی تولایی با بیان اینکه هر نگاهی که برخواسته از عزت باشد یک دروازه عظیم برای ما باز می کند و اگر بخواهیم از منافع ملی اسلام و ایران فاصله بگیریم متضرر می شویم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز مرز جغرافیایی ندارد بلکه مرز ما، عقیده، باور و تفکر جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها