مسئول سازمان بسیج رسانه و جمعی از مدیران رسانه‌های استان بوشهر به مناسبت سال روز شهادت شهید عرصه رسانه شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۷۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست صمیمی گفت: رسانه به عنوان یک عامل مدیریت در عرصه‌های مختلف جهان، نقشی استراتژیک دارد.
وی اظهار کرد: تا قبل از قرن نوزدهم، رسانه نقش یک واسطه را داشت و اهداف خاصی هم از آن دنبال نمی‌شد امّا از قرن نوزدهم به بعد، رسانه به عنوان یک ابزار مدیریت در عرصه‌های مختلف وارد معماری جهان شد و روز به روز مورد بازآفرینی قرار گرفت و محتوای آن غنی‌تر شد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از قرن نوزدهم به بعد بود که تهاجم ادراکی رسانه‌ای به ویژه در حوزه خبر و تحلیل آن شروع شد تا به وسیله آن بتوانند اذهان بشر را برای پذیرش افکار استعماری خود آماده کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: به همین جهت امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کشور‌های مستقل، ایجاد رسانه‌های انقلابی با تولید محتوا‌های قوی و مناسب، تولید نیروی انسانی کارآمد و تولید و خودکفا شدن در عرصه ابزار‌های رسانه‌ای است.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: امروز لازم است با ایجاد یک جبهه رسانه‌ای تلاش کنیم بیش از گذشته فرهنگ انقلابی و اسلامی خود را به جهان منتقل کنیم که الحمدالله جبهه رسانه‌ای ما با وجود جوان بودن در مقابل جبهه رسانه‌ای استکبار ایستاده و اجازه نداده است این جبهه به اهداف خود در کشور ما دست یابد که این نشان از اقتدار جبهه رسانه‌ای ما دارد.

وی اضافه کرد: ما لازم است در حوزه رسانه اتحاد داشته باشیم تا بتوانیم با اقتدار رسانه‌ای خود بر جامعه جهانی اثر بگذاریم.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز در تلاش برای ایجاد ناامیدی به آینده نظام اسلامی هستند به همین جهت امروز یکی از بزرگترین رسالت‌های رسانه‌های انقلابی، ایجاد امید نسبت به گشایش‌های انقلابی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات