خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه مادران و همسران شهدای جاوید الاثر اجر مضاعفی خواهند داشت، گفت: اگر امروز عزت و آبرویی در جهان داریم، همه را مدیوین شهدا هستیم و مادرانی که این شهدا را تربیت کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۷۳
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی بقایی در آیین تکریم از مادران و همسران شهدا در جمع بسیجیان پایگاه شهیدان نوری حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: امروز روز تکریم از مادران و همسران شهدا و روزی است که یادآور یکی از شیرزنان عالم است، زنی که برای تمام مادران شهدا اسوه است.

وی تصریح کرد: بعد از وفات حضرت فاطمه الزهرا(س)، مولا علی (ع) درخواست می‌کند برای او از بین زنان با ایمان و شجاع در آن عصر، همسری را شناسایی کنند و جناب عقیل به حضرت علی (ع) حضرت ام البنین (س) را پیشنهاد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: در بزرگی حضرت ام البنین (س) همین بس که هیچگاه خود و فرزندان خود را در تراز حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان نمی‌بیند، به طوری که وقتی می‌خواهد وارد منزل شود از فرزندان حضرت زهرا (س) اجازه می‌گیرد و می‌گوید من کنیز شما هستم.

وی گفت: خداوند به حضرت ام البنین (س) چهار فرزند عطا می‌کند که همه این پسران را در راه دفاع از ولایت و امام خویش فدا می‌کند و نسبت روز وفات ایشان با روز تکریم مادران شهدای انقلاب اسلامی نیز در همین است.

بقایی بیان کرد: ما نیز در جنگ تحمیلی مادرانی داریم به تاسی از حضرت ام البنین(س)، سه شهید، چهار شهید، دو شهید، پنج شهید، حتی ۹ شهید را تقدیم دفاع از انقلاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدای جاوید الاثر اجر مضاعفی خواهند داشت، گفت: اگر امروز عزت و آبرویی در جهان داریم، همه اینها را مدیوین شهدا هستیم و مادرانی که این شهدا را تربیت کردند و در فراق آنها مقاومت و استقامت کردند در این راه سهیم هستند و باید در مقابل این شهدا تعظیم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: گروهی از مادران و همسران شهدا اجرشان مضاعف است و اینها کسانی هستند که همسر و مادر شهدای جاوید الاثر هستند، هنوز پیکر مطهر شهیدان برنگشته هست و هنوز این مادر چشم به راه برگشت فرزندش است ولی مطمئن باشید در روز جزا خداوند این مادران را پاداشی عظیم خواهد داد.

مادران و همسران شهدای جاوید الاثر اجر مضاعفی خواهند داشت

انتهای پیام/

ارسال نظرات