خبرهای داغ:
سرهنگ خالقیان از اعزام ۲۷۰ نفر از زائران سرزمین های نور در قالب ۶دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب و استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۷۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در گفت وگو با خبرگزاری بسیج  با اعلام این خبر گفت:کاروان راهیان نور استان سمنان به تعداد ۲۷۰ نفر متشکل از خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم به مدت ۵ روز در استان های خوزستان، فارس و کرمان حضور خواهند یافت.
وی افزود:بازدید از یادمان های قائمیه،فتح المبین و شرکت در برنامه‌ بزرگداشت شهدای تدارکات استان سمنان در منطقه هفت تپه شهرستان شوش از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی است.
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان خاطر نشان کرد:حضور در استان کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه پایانی این سفر معنوی خواهد بود.
یادآور می‌شود؛ در روز ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ آشپزخانه تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان در منطقه هفت‌تپه استان خوزستان موردحمله هواپیماهای جنگنده بعثی قرار گرفت و ۴۰ تن از کارکنان این آشپزخانه که عموماً خادمان و آشپزان اباعبدالله الحسین(ع) بودند به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها