مجید سلیمی گفت:مخازن مربوط به قرار گیری کیسه های نمک جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در چند نوبت شارژ شده، تا در صورت شدت بارش ها بتوانیم سریع تر به همشهریان خدمت رسانی نماییم.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۳۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛مجید سلیمی مدیر امور شهر شهرداری اراک با اشاره به اعلام بارندگی توسط سازمان هواشناسی ابراز داشت: اکیپ های امدادی و خدمت رسان و ماشین آلات شهرداری اراک در آماده باش کامل هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اطلاعیه اداره هواشناسی مبنی بر شروع بارش ها در شهر اراک نیروهای ستادی، اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند و کلیه تجهیزات و ماشین آلات زمستانه نیز از قبیل برف روب و نمک پاش نیز به حالت عملیاتی در آمده و آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.

مدیر امور شهر شهرداری اراک، با اشاره به آماده باش 430 نیروی ستادی، اجرایی و خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته(دو شیفت ۱۲ ساعته) در سطح شهر گفت: همچنین بیش از 100 دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شامل: نمک پاش مکانیزه، گریدر، بیل مکانیکی، بیل بکهو، کامیون تک، خاور، کامیون ده چرخ برف روب، باب کت، نیسان، لودر نیز جهت عملیات برف روبی معابر به حالت آماده باش و عملیاتی قرار دارند.

سلیمی اضافه کرد:مخازن مربوط به قرار گیری کیسه های نمک جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در چند نوبت شارژ شده، تا در صورت شدت بارش ها بتوانیم سریع تر به همشهریان خدمت رسانی نماییم.همچنین در ایستگاه های آتش نشانی بسته های مربوط به نمک مخصوص جهت استفاده شهروندان وهمچنین مساجد و بیمارستان ها توزیع شده که در مجموع 1000 بسته را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات