تبریز- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان که ایجاد نشاط اجتماعی از ضرورت های امروز جامعه است، از اجرای پویش همگانی «یک قدم برای حال خوب» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول جوانعلی آذر در جمع خبرنگاران شعار این پویش را «بیایید همه بگوییم سیییب» اعلام و بیان کرد: این پویش در قالب جشنواره مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: این پویش متعلق به همه افرادی است که می‌خواهند مردم حال خوب داشته باشند. پویشی که از اسفند ۱۴۰۰ تا اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و در هر ماه شاهد یک رویداد بزرگ خواهد بود و در این پویش از ظرفیت خیرین، سلبریتی ها و سایر افراد شناخته شده استفاده می‌کنیم.

جوانعلی‌آذر به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای اجرای برخی از رویدادهای «پویش همگانی یک‌قدم برای حال خوب» اشاره کرده و گفت: در مناطق مختلف شهرداری ایستگاه‌های شادی برپا می‌شود. به اقتضای زمان و شرایط مراسم‌ها و جنگ‌های شادی خیابانی حتی در زندان‌ها، سرای سالمندان، آسایشگاه‌های بهزیستی، بیمارستان‌ها و... برگزار می‌شود. اما این‌ها زمانی به نتیجه می‌رسد که شاهد انعکاس رسانه‌ای قابل توجه و همکاری سایر نهادها باشیم.

وی افزود: جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با مضامین طنز استندآپ کمدی و غیره نیز بخش دیگری از این پویش را شامل می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: ما برای سال آتی حدود ۱۷ میلیارد بودجه داریم که همه آن را در حوزه ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و سایر وظایف سازمانی تقسیم‌بندی کرده‌ایم تا در ذیل "پویش همگانی یک‌قدم برای حال خوب" استفاده کنیم.

جوانعلی‌آذر ادامه داد: تلاش می‌ شود برنامه‌های سازمانی و رویدادهای حوزه‌های مختلف با محوریت ایجاد حال خوب و لبخند باشد حتی در خصوص جبهه و دفاع مقدس هم می‌خواهیم در کنار پرداخت به فرهنگ شهادت و جایگاه رزمندگان اسلام نمودی از لحظات شاد و پرنشاط جبهه را به نمایش بگذاریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اگفت: حاضر هستم برای لبخند این مردم جان بدهم توجیهی ندارد که بنشینیم و بگوییم نمی‌شود یا نمی‌گذارند بلکه باید تمام تلاش و همراهی را داشته باشیم تا با کار جهادی به نتیجه برسیم و بتوانیم به حال خوب مردممان کمک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها