ساری-سردار مسلمی با بیان اینکه مسئولین باید یاد بگیرید در مکتب حاج قاسم شعار معنا ندارد، افزود: باید ولایت پذیر باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۹۱
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

در مکتب حاج قاسم شعار معنا ندارد / بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مراسم  شهدای گمنام روستای امیرآباد شهرستان بهشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فرمودند که فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا کمتر از شهید نیست،گفت:امنیت و آسایش که در جامعه داریم به برکت خون شهداست

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه این حس آرامش و اقتدار را شهدا به ما داده اند ، افزود: باید جهاد تبیین و روایت را در دستور کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه فقط نام شهدا را بردن کافی نیست و باید در زندگیمان کار و عمل شهدایی انجام دهیم، ادامه داد: در هر شغلی که هستیم و هر جایی که زندگی میکنیم به وصیت شهدا عمل کنیم. ما معتقدیم شهدا زنده اند و نزد خدا روزی میخورند.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید پاسخگوی شهدا باشیمف خاطرنشان کرد :  دانشمند غربی گفت: در هر کشوری یا در هر تمدن و فرهنگی که میخواهید ضربه بزنید سه کار را انجام دهید. ۱. جایگاه خانواده و نقش مادر را از بین ببرید. ۲. نظام آموزشی و معلم آن را از بین ببرید. ۳. نظام الگو‌های آن کشور را از بین ببرید.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: زنده نگه داشتن شهدا این است که به دختران و خواهران خود الگوی زینبی را یاد بدهیم. به فرزندان خود مکتب امام عزیز و حاج قاسم را یاد بدهیم.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسئولین باید یاد بگیرید در مکتب حاج قاسم شعار معنا ندارد، افزود: باید ولایت پذیر باشیم. وقتی رهبرمعظم انقلاب می‌فرمایند: برادر و خواهر عزیز شما به عنوان نماینده مجلس حق دخالت در امور اجرایی ندارید این آسیب است آیا به آن عمل کردید؟ و توجه به فرمان ولایت فقیه کردید؟اگر ولایت پذیر هستید و به عنوان ولایت مطلقه قبول دارید واجب است به کلام او عمل کنید.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا در مقابل ایران قرار گرفت، گفت:  عنایت شهدا بیمه کننده ایران عزیز است، اما ما وظیفه داریم به آن‌هایی که در چنین محافلی قرار نمیگیرند امر به معروف کنیم.

سردار مسلمی ادامه داد:ما میتوانیم ولایت پذیری و اخلاص شهدا را در زندگی داشته باشیم. حاج قاسم زمانی حاج قاسم شد که عملش، شعارش، زندگی اش، رفتارش، دلسوزی اش همه چیز یکرنگ و یک عیار است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که امروز انقلاب مظلوم بیشتر از گذشته به حضور مردم نیاز دارد، خاطرنشان کرد:  امروز بعضی از خودی ها در پازل دشمن قرار گرفتند.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه دستان زور و ثروت در فضای مجازی با همه‌ امکانات در حال شستشوی افکار جوانان است،تصریح کرد: بزرگترین کار هر مسئولی در هر لباسی  خدمت به مردم است که این خود بزرگترین مقابله با استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها