خبرهای داغ:
سردار باقری خبرداد:

برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم سپاه به میزبانی خوزستان

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۹۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش بسیج، سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم سوم بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با حضور جمعی از دختران و همسران پاسداران سراسر کشور در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون برای حضور در این جشنواره ۴۶ تیم ورزشی از مجموعه های سپاه پاسداران سراسر کشور در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی و سپاه های استانی اعلام آمادگی کرده اند.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (ع) خوزستان گفت: تیم های شرکت کننده در این جشنواره جمعه یکم بهمن ها وارد خوزستان شده و مراسم افتتاحیه نیز روز یکشنبه برگزار می شود ضمن اینکه این جشنواره به مدت سه روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی و ورزشی بی شک در افزایش روحیه فرزندان پاسداران در سراسر کشور تاثیر بسزایی  خواهد داشت.

سرتیپ دوم پاسدار باقری اظهار داشت: همچنین در کنار برگزاری مسابقات ورزشی ، ویژه برنامه های فرهنگی نیز در این جشنواره پیش‌بینی شده است.

وی زیارت یادمان شهدای شلمچه توسط دانش آموزان و همسران پاسداران شرکت کننده در این جشنواره را از دیگر برنامه های جانبی این برنامه فرهنگی ورزشی عنوان کرد و گفت: آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با آرمان های شهدا همچنین رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس امری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار