خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپايگان:
سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی، در حاشیه اردوی جهادی مسکن مهر، طرح کرامت را احیا کننده کارکردهای مسجد برشمرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۲۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی سپاه گلپایگان،اردوی جهادی  یکروزه ای در محله کرامت مسجد نور الزهرا(س) مسکن مهر برگزار کرد.

در این اردوی جهادی که به همت معاونت اجتماعی سپاه گلپایگان و شورای محله اسلامی مسکن مهر و با حضور بسیج جامعه پزشکی،شهردا ر و اعضای شورای شهر گلپایگان،هلال احمر و مشاور خانواده برگزار گردید تیم های جهادی در عرصه های دندانپزشکی، روانشناسی، کارشناسی تغذیه، مشاوره خانواده و پزشکی عمومی به مردم خدمت رسانی کردند.

سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی در حاشیه برگزاری این اردوی خدمت رسانی،  اجرای طرح کرامت در محله مسکن مهر گلپایگان را با هدف اصلی حل مشکلات اجتماعی، رفع آسیب های اجتماعي و خدمت رسانی به مردم بیان کرد و گفت: وظیفه بسیج پیگیریِ حضور مسئولان در میان مردم و حل مشکلات آنها و تحقق اسلامی شدن محله است و مردم نیز بایستی برای درخواست ها و نیاز های خود به میدان بیایند و مطالبه کنند و حرکتی عمومی شکل دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپايگان با تاکید براینکه مسئولان بایستی بدانند که حل مشکلات مردم با نشستن تنها در ادارات حل نمی شود و باید به میان مردم بیایند، بیان کرد: با حضور مردم و مسئولان در مسجد محل و بررسی مشکلات آنها، مسجد محوری تقویت شده و خدمت رسانی که یکی از کارکرد های اصلی مسجد است احیا می شود و در این راستا محوریت کار نیز بایستی روحانی مسجد باشد.

وی به استفاده از ظرفیت جوانان و سپردن کار مردم به دست آنها تاکید کرد و افزود: سپردن کارها به مردم، سبب افزایش امید در میان مردم می شود.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی، حرکت به سوی سبک زندگی اسلامی، عدالت طلبی و مبارزه با فساد، اقتصاد مردم پایه و اشتغالزایی، علم پژوهی و شکوفایی استعداد ها و رشد معنویت و اخلاق در مسجد و محله اسلامی را بسترهای فعالیت در محله کرامت بیان کرد و گفت:  مردم نتیجه حضور فعالیت های جهادی  را در آینده نزدیک در محلات طرح مشاهده می کنند.

در ادامه شهردار گلپایگان نیز برنامه شهرداری برای حل مشکل رفاهی مسکن مهر را تشریح کرد و راهکار حل مشکل فاضلاب شهرک را بیان نمود همچنین به همراه اعضای شورای شهر، مشکلات این محله را جویا شد.

بسیج جامعه پزشکی و اعضای قرارگاه جهادی در اردوی یکروزه طرح کرامت محله مسکن مهر ،50 ویزیت پزشکی، حدود 50 ویزیت دندانپزشکی، 70 تست سنجش خون، 10 مشاوره روانشناسی، 15 مشاور تغذیه و حدود 10 مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه نموند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها