خبرهای داغ:
قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی سپاه گلپایگان،اردوی جهادی یکروزه ای در محله کرامت مسکن مهر برگزار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۲۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،اردوی جهادی گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در قالب طرح کرامت در محله مسکن مهر گلپایگان برگزار شد.

در این اردوی جهادی که به همت معاونت اجتماعی سپاه گلپایگان و شورای محله اسلامی مسکن مهر و با حضور بسیج جامعه پزشکی،شهردا ر و اعضای شورای شهر گلپایگان،هلال احمر و مشاور خانواده برگزار گردید تیم های در عرصه های دندانپزشکی، روانشناسی، کارشناسی تغذیه، مشاوره خانواده و پزشکی عمومی به مردم خدمت رسانی کردند.

در این اردوی جهادی، سربازان مکتب حاج قاسم در هلال احمر ،شهرداری و اعضای شورای اسلامی، بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر به همراه اعضای قرارگاه جهادی و خدمات جهادی سپاه گلپایگان به بررسی مشکلات محله کرامت پرداختند.

بسیج جامعه پزشکی و اعضای قرارگاه جهادی در اردوی یکروزه طرح کرامت محله مسکن مهر ،50 ویزیت پزشکی، حدود 50 ویزیت دندانپزشکی، 70 تست سنجش خون، 10 مشاوره روانشناسی، 15 مشاور تغذیه و حدود 10 مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه نمودند.

در این اردوی یکروزه بررسی مشکلات فاضلاب مسکن مهر و فضای پارک و تفریحی محله کرامت مسکن مهر توسط شهردار واعضای شورای شهر انجام و به کمیسیون های مربوطه ارسال شد.

طرح کرامت به منظور رسیدگی به مسائل اجتماعی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در محله های هدف طرح اجرا می شود.

خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب رسم ماست. این صدای خدمت و جهاد بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها