خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

بازگشایی ۱۰۰ راه روستایی استان قزوین

حق لطفی گفت: به دنبال بارش برف در دو روز اخیر ۱۶۶راه روستایی مسدود شده بود که از این تعداد ۱۰۰ راه با تلاش راهداران بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۳۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

قزوین_جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: ۶۶ راه روستایی دیگر نیز باقی مانده که تا فردا چهارشنبه بازگشایی خواهند شد.

وی اضافه کرد: محورهای شریانی و اصلی نیز با تلاش راهداران استان برفروبی و نمک پاشی شده و در حال حاضر تردد در آنها برقرار است.

وی اضافه کرد: طی دو روز گذشته ۲۰۰ راهدار استان در ۱۸ راهدارخانه در قالب ۲۲ تیم عملیاتی همزمان با شروع بارش برف در محورهای اصلی و فرعی مستقر و به طور شبانه روزی مشغول ارایه خدمات بوده اند و در حال حاضر نیز مشغول انجام عملیات بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته جاری از هموطنان گرامی درخواست می‌شود در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری به ویژه به نقاط کوهستانی خودداری و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: بهتر است مسافران و رانندگان پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار