خبرهای داغ:
آئین کلنگ زنی اجرای پروژه آبرسانی به 7 روستای شهرستان دامغان باحضور معاون امور عمرانی استانداری سمنان، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندار و امام جمعه شهرستان دامغان و جمع دیگری از مسئولین در روستای کوه زر از توابع شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۳۱
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛  حمیدی معاون امور عمرانی استانداری سمنان در این آئین با بیان اینکه در حال حاضر اصلی ترین مشکل استان کمبود آب شرب است گفت: تصمیم دولت صرف بودجه جهت آبرسانی و رساندن امکانات به مناطق محروم و روستایی جهت توسعه این مناطق و رونق روستاها است.
وی افزود: ورود بسیج سازندگی به پروژه هایی که پیمانکاران به آنها ورود نمی کنند نشان از دغدغه بسیج سازندگی برای خدمت بوده و این مهم نتیجه به کار بستن تفکر و کار جهادی در جهت خدمت رسانی است.
مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در این آئین با بیان اینکه تاکنون پروژه های زیادی در روستای کوه زر و روستاهای اطراف در جهت توسعه و محرومیت زدایی انجام شده است گفت: سپاه و بسیج از همه توان و ظرفیت برای محرومیت زدایی استفاده خواهند کرد.
وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به 7 روستای شهرستان دامغان با انجام عملیات مختلفی نظیر ایجاد مخزن آب 500 متر مکعبی، خط انتقال و ... انجام خواهد شد تصریح کرد: پروژه آبرسانی به ۵۲ روستای استان سمنان با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.
طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این آئین با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی و ورود به پروژه ها بدون دریافت سود گفت: تفاهم نامه منعقد شده در سطح کشور جهت آبرسانی به روستاهای محروم به استان سمنان نیز ابلاغ شده و در طی آن پروژه آبرسانی به 52 روستای استان که با مشکل آب روبرو هستند در 3 شهرستان دامغان، شاهرود و میامی انجام خواهد شد.
بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان نیز با بیان اینکه بسیج سازندگی در همه مناطق استان منشا خدمات زیادی بوده است گفت: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در سپاه نشان از دغدغه خدمت این نیروها داشته که باید از این ظرفیت در جهت خدمت رسانی به خوبی استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها