سردار سالاری اعلام کرد :

توزیع 30000 بسته معیشتی بین سیل زدگان/200 گروه جهادی فعال کار خدمات رسانی به سیل زدگان هرمزگان را برعهده دارند

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت : 30000 بسته معیشتی بین سیل زدگان شرق استان هرمزگان توزیع شده است .
کد خبر: ۹۴۰۸۵۲۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری افزود : 200 گروه جهادی فعال از ابتدای وقوع سیل کار خدمات رسانی به سیل زدگان را برعهده دارند و همواره در کنار مردم حضور دارند .
وی یاد آور شد : از ابتدای سیل بسیج سازندگی سپاه امام سجاد علیه السلام اقدام به توزیع 10000 قرص نان و کنسرو ، و نیز اسکان موقت در 9 مکان با مشارکت فرمانداریها و سایر دستگاههای امدادی نموده است .

فرمانده سپاه امام  سجاد علیه السلام استان هرمزگان تصریح نمود : با توجه به سرمای هوا درزمان بارندگی این سپاه تعداد 150 عدد بخاری و 10000متر پلاستیک برای سیل زدگان اهدا نموده است .

سردار سالاری اضافه نمود : برای بازگشایی راههای مسدود شده توسط سیل تعدا 2 دستگاه بیل مکانیکی و همچنین دو دستگاه لودر و کمپرسی برای مسیرها در مناطق سیل زده رودان ، منطقه شمیل و آشکارا در حاجی آباد کار باسازی و تقویت سیل بند را انجام می دهند که منجر به بازگشایی راه 30 روستا گردید .

سالاری خاطر نشان کرد : متاسفانه 570 واحد مسکونی در رودان آسیب جدی پیدا نموده اند و بیش از 600 مورد از اقلام زندگی مردم در سیل دچار خرابی و خسارت شده است .

فرمانده سپاه استان هرمزگان همچنین ایجاد سیل بند و لایروبی در بستر رودخانه ها ، بازگشایی راهها ، و اهدای دستگاه یخچال و تلویزیون برای آسیب دیدگان سیل از دیگر خدمات انجام شده اشاره نمود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار