خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
مازندرانی گفت: گلستان در طرح کارورزی دو هزار و ۷۰۰ سهمیه استانی دارد و تمامی صنوف، رشته های کشاورزی، صنعتی و خدماتی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۷۲
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

سهم گلستان در طرح کارورزی ۲۷۰۰ نفر است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای از سال گذشته شروع شده و امسال هم ادامه دارد.

وی افزود: گلستان دو هزار و ۷۰۰ سهمیه استانی دارد و تمامی صنوف، رشته‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مازندرانی بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی که رشته آنها با فعالیت اقتصادی آن شرکت مرتبط باشد می‌توانند در این طرح جذب شده و تا دو سال سهم بیمه کارفرما توسط اداره کار پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: افرادی که میزان تحصیلات آنها کمتر از کارشناسی است هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تمام کارگاه‌هایی که جدید تأسیس می‌شوند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و از مشوق‌های بیمه‌ای آن استفاده کنند.

مازندرانی هدف از اجرای این طرح را جذب و اشتغال بیشتر دانش آموختگان دانشگاهی عنوان و تصریح کرد: انتقال مهارت و تجربه و همچنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار از اهدافی است که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این طرح دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها