مخلص الائمه گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرآمد دستگاه ها و سازمان ها در امر محرومیت زدایی است و در طول سال های انقلاب اسلامی عملکرد بسیار درخشانی داشته و از یادگاران موفق امام راحل است که همواره خدمات چشمگیری به مردم ارائه می کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۲۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معرافه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرآمد دستگاه ها و سازمان ها در امر محرومیت زدایی است و در طول سال های انقلاب اسلامی عملکرد بسیار درخشانی داشته و از یادگاران موفق امام راحل است که همواره خدمات چشمگیری به مردم ارائه می کند.

وی ادامه داد: در سطح کشور دستگاه های بسیاری در حوزه محرومیت زدایی فعال هستند که فعالیت های پراکنده ای انجام می دهند و با تلاش های این دستگاه ها شاهد اتفاقات بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم هستیم ولی واقعیت این است که با وجود دستگاه ها و تلاش های زیاد هنوز حجم زیادی از کارها در حوزه محرومیت زدایی باقی مانده که قابل توجه است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی دستگاه های مختلفی در حوزه محرومیت زدایی فعال هستند افزود: به منظور هم افزایی و مشارکت همه جانبه ستاد هدایت طرح های محرومیت زدایی و حرکت های جهادی تشکیل شده که قرار است به شکل قرارگاهی در ایجاد هم افزایی بین دستگاه های دولتی و خصوصی عمل کند.

مخلص الائمه اظهار داشت: مهمترین دلیل عدم تحقق اهداف و آرمان محرومیت زدایی در کشور ناکارآمدی برگرفته از بروکراسی اداری است که بیش از ۵۰ سال به کشور تحمیل شده و گل سر سبد آنها دیوان سالاری معیوب اداری است که متاسفانه تعامل بین دستگاه ها را تحت تاثیر قرار داده و امیدواریم با تشکیل ستاد هدایت طرح های محرومیت زدایی در استان این مسئله تا حدودی برطرف شود.

وی تصریح کرد: اختیارات استاندار مرکزی در حوزه محرومیت زدایی به این ستاد واگذار شده و یکی از توانمند ترین نیروهای جهادی استان که از نخبگان بسیجی و موفق در حوزه های محرومیت زدایی هستند در این ستاد به کارگیری شدند و امیدواریم شاهد حرکت های خوبی به نفع مردم در این ستاد باشیم.

استاندار مرکزی گفت: نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مختلف استان به این ستاد معرفی می شوند  که یکی از ارکان مهم این ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که باید با قوت تر از گذشته در حوزه محرومیت زدایی در این ستاد نقش آفرینی کند و گام های بلندی برای محرومین بردارد.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: هرآنچه در حوزه محرومیت زدایی انجام شده محصول کار تیمی، تشکیلاتی و جهادی است و این مولفه ها روز به روز باید تقویت شوند تا شاهد اقدامات چشمگیر در این حوزه باشیم.

 در حکمی از سوی رئیس بنیاد مسکن کشور، «علی عسگری» به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات