خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: همیشه در صحنه بودن مردم باعث این شده که اندیشکده‌های آمریکایی و اروپایی واماندگی و زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۳۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز زمان نبرد اراده‌ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق و با هم بودن است، ما می‌توانیم همراه هم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم شهرستان فریدن عنوان کرد: همیشه در صحنه  بودن مردم باعث این شده که اندیشکده‌های آمریکایی و اروپایی واماندگی و زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق کنند.

مقواساز با اشاره به تحریم‌ها در وضعیت کرونایی گفت: آن‌ها در همین مدت اراده کرده بودند ایران را در بحث کرونا، معیشت و انتخابات زمین‌گیر کنند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم راه به جایی نبردند و فهمیدند که ما دارای رهبر مقتدر و قدرتمندی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه بیان کرد: سپاه متعلق به مردم است و ما پاسدارها مهمان چند روزه این نهاد مردمی و ولایی هستیم.

در این مراسم محمدمهدی مولیانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن معرفی و از تلاش‌های فضل الله بهرامی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها