جلسه شورای اداری شهرستان زهک با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۴۵
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زهک، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده گفت: رسالت اصلی بسیج کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی با رویکرد تفکر بسیجی و تشکیل اداره کارآمد می باشد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مدیریت انقلابی و جهادی افزود: مدیریت جهادی، پرکاری و باتدبیر حرکت کردن است و باید مدیریت انقلابی و جهادی را بر دیوان سالاری های فرسوده ترجیح دهیم.

وی عنوان کرد: کارآمدی و اثربخشی فردی و سازمانی و مبارزه با تخلفات و فساد در جهت ارتقا سلامت اداری، دو موضوع مهم مورد پیگیری می باشد که با حمایت های استاندار محترم در سطح ادارات استان اجرا می شود.

مدیر سازمان بسیج کارمندان استان بیان کرد: برگزاری دوره های توانمندسازی و کارگاههای معرفتی و بصیرت شناسی و تحول سلامت اداری ویژه مدیران و کارکنان و نیز تشویق مدیران و کارکنان طراز انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های مهم در جهت ارتقا سلامت نظام اداری و مبارزه با مفاسد می باشد.

سرهنگ نکویی در پایان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم گفت: مسئولیت ها و جایگاههای امروز ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی بوده و هر گونه اهمال و سستی در ارائه خدمات به مردم زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی باشد چرا که فلسفه ی وجودی ما خدمت به مردم و رفع مشکلات و گرفتاری های آنان می باشد.

ارسال نظرات