مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز خبر داد؛

آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد با اجرای پویش «مادرم می آید»

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز گفت: با توجه به میلاد حضرت زهرا (س)، پویش «مادرم می‌آید» به همت ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر استان البرز، برای کمک به آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۹۶
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز گفت: با توجه به میلاد حضرت زهرا (س)، پویش «مادرم می‌آید» به همت ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر استان البرز، برای کمک به آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد راه اندازی شده است.

آزادی مادران زندانی جرائم غیر عمد با اجرای پویش «مادرم می آید»

وی با اشاره به آسیب های روانی، خانوادگی و اجتماعی ناشی از زندانی شدن مادران به دلیل جرائم غیر عمد، هدف از اجرای این پویش را آزادسازی مادران آبرومند زندانی جرائم غیر عمد با اتکا به سرمایه غنی مسئولیت اجتماعی بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، مجمع خیرین اصناف و بازاریان، سمن ها و عموم شهروندان استان دانست.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری البرز از عموم شهروندان دعوت کرد با مشارکت های کوچک و بزرگ خود از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۱۲۴۵ و ارسال فیش واریزی به شماره ۰۹۰۴۴۳۶۲۳۲۰ مادران زندانی را در روز مادر به فرزندانشان بازگردانند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها