خبرهای داغ:
بهار-معاون اجرایی و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با حضور در پایگاه بسیج اسماء از کارگاه مهارت‌آموزی خیاطی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۵۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون اجرایی و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد با حضور در پایگاه بسیج اسماء از کارگاه مهارت‌آموزی خیاطی بازدید کردند.

معاون اجرایی سپاه ناحیه بهار در این بازدید با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

سرهنگ فیضی افزود: همه باید برای تحقق این امر مهم و خطیر تلاش کنیم چراکه توجه به اقتصاد مقاومتی، گره مشکلات اقتصادی را باز می‌کند.

یوسفی‌کیا مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار نیز عنوان کرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق مطالبات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گام برمی‌دارد و امروز بسیج سازندگی، اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک رسالت مهم تبدیل کرده است.

طلایی‌نیک، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح‌آباد نیز با اشاره به اولویت قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های بسیج گفت: این حوزه در راستای آموزش، توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان بسیجی برای اشتغال و کارآفرینی، کلاس‌های مهارت‌آموزی را در رشته خیاطی با تعامل و ارائه مدرک معتبر از سوی فنی و حرفه‌ای شهرستان برگزار می‌کند.

در پایان از زحمات فرمانده پایگاه اسماء و مربی خیاطی این پایگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات