مراسم بیست و یکمین روز شهادت شهدای امنیت فاطمی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهدا، اقشار مردمی، مسئولان و همرزمان شهدا در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۹۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در این مراسم حجت الاسلام حسین آقا میری با اشاره به اینکه غرب دشمنی دیرینه با انقلاب اسلامی و ایران دارد گفت: دشمنان امروز از قدرت انقلاب اسلامی در منطقه هراس دارند و به هر شکلی به دنبال ضربه زدن به این انقلاب هستند .

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نظامی در مقابل ایران اسلامی شکست خورده و از این رو به دنبال ضربه زدن از طریق جنگ نرم است که یکی از این توطئه ها ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

آقا میری بیان کرد: به برکت خون شهدا و نگاه عمیق و آگاهانه مقام معظم رهبری بر مسئله وحدت خوشبختانه این توطئه دشمنان خنثی شده است .

سخنران اعزامی از تهران کانون اصلی تحولات آخر الزمان (عج) را ایران اسلامی برشمرد و افزود : آن مرز دار و پاسدار و بسیجی اهل سنتی که امروز دارد از مرز دفاع میکند، دفاع از یک جغرافیا نیست بلکه دفاع از کانون اصلی تحولات آخر الزمان است .

وی ادامه داد: برای رسیدن به آن نتیجه و هدف اصلی که ظهور امام زمان است باید هزینه دهیم و خون این شهدای عزیز ما خون موثری است و شهادت آنان برای ایران اسلامی قدرت ایجاد کرده است .

حجت الاسلام آقا میری با اشاره به اینکه اصلی ترین دشمن انقلاب اسلامی صهیونیسم است افزود : هر چه در این کانون تحولات با اتحاد و قدرت بیشتر کار کنیم به افول و زوال صهیونیسم بیشتر نزدیک میشویم.

این خطیب ادامه داد: هر کس در هر لباس در هر مقام و جایگاه و به هر شکل این کانون تحولات آخر الزمان را دچار لرزش کند قطعا در زمین صهیونیسم بازی کرده است.

همچنین سرهنگ نخعی فرمانده ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان در این مراسم ضمن ضمن خیر مقدم به میهمانان بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

در این مراسم فرزند شهید کیخوایی دلنوشته ای در وصف پدر شهیدش قرائت کرد و مداح اهل بیت مهدی میرداماد به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات