خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد گفت: امروزه نیازمند غیرت ملی هستیم؛ اگر مسوولی شب و روزش را وقف ایران اسلامی کند و توان همکاری دارد بماند و گرنه کنار برود چرا که آیت‌الله رئیسی با کسی تعارف ندارد و قطعا شما را برکنار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۹

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در کشتی ولایت سوار شویم به جهت اینکه انسان از این طریق به نور می‌رسد و خداوند سرپرست کسانی است که ایمان آوردند و آن‌ها را از تاریکی به سوی نور خارج خواهد کرد.

وی افزود: نماز و نوافل و روزه شرط حضور در کشتی ولایت است اما آنچه که ما را به نور می‌رساند خود ولایت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در اشاره به اقسام غیرت عنوان کرد: یک قسمت آن غیرت دینی و قسمت دیگر آن غیرت ملی است که بدین معناست که انسان نسبت به ارزش‌ها، افتخارات و پشتوانه‌های فرهنگی که هویت تمدنی کشورش را می‌سازد بی‌تفاوت نباشد.

وی افزود: ستارخان و رئیسعلی دلواری و شیخ فضل‌الله نوری نمونه‌های عینی غیورمردان ایران اسلامی هستند.

موسوی‌فرد خطاب به مسئولین بیان کرد: امروزه ما نیازمند غیرت ملی هستیم؛ اگر مسئولی شب و روزش را وقف ایران اسلامی کند و توان همکاری دارد بماند و گرنه کنار برود چرا که آیت‌الله رئیسی با کسی تعارف ندارد و قطعا شما را برکنار خواهد کرد.

وی افزود: به همین دلیل عرض می‌کنم که غیرت ملی باعث حل و رفع مشکلات کشور می‌شود‌.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با گرانی نان در اهواز گفت: مسئولان بزرگوار، بعضی از مطالبات مردم و مسائلی که جزو معیشت مردم است مهم می‌باشد چرا که ممکن است شخصی بدون برنج بتواند سر کند اما بدون نان ممکن نیست.

وی با تاکید بر اهمیت لزوم نظارت افزود: اگر الآن که با اقدام بعضی‌ها نان گران شده است ستاد نهی از منکر استان و دستگاه‌های نظارتی اقدام کنند ریالی به قیمت نان اضافه نخواهد شد.

موسوی‌فرد خطاب به دستگاه‌های نظارتی عنوان کرد: بروید و با دقت نظارت کنید، چرا که نباید نان مردم گران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها