خبرهای داغ:

تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع وطن در گردان116 لشکر امام حسین(علیه السلام)

مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع وطن در مکان بیت الزهرا .س. با شرکت بسیجیان گردان 116 حضرت امام حسین (ع) به مناسبت وفات حضرت ام البنین.سلام الله علیها. برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۰۸۹۴۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و دافع وطن در مکان بیت الزهرا .س. با شرکت بسیجیان گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (ع) به مناسبت وفات حضرت ام البنین.سلام الله علیها.  برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام) در رابطه با برگزاری این برنامه اشاره کردند : در ایام وفات خانم ام البنین که سالروز تکریم مادران و همسران شهدا است  گردان ۱۱۶ از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع وطن با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای قدردانی کرد.

وی افزود ما دیروز مدیون شجاعت ها جانفشانی های شهدا و امروز مدیون زحمات و رشادت ها و صبوری های مادران و همسران شهدا هستیم .

ایشان بیان داشتند مدافعان وطن که دست پرورده ی مادران و همسرانی هستند که الگوی آنها شهدای کربلا و شهدای دفاع از ارزش ها و مقدسات بوده است نشان از اهمیت الگو و سیره و مکتب حسینی دارد.

وی خاطر نشان کرد امید است به برکت خون شهدا و وجود مادران و همسران شهدا جوانان امروز همچون جوانان دیروز در دامان مادران خود در مکتب حاج قاسم رشد کنند و حافظ آرمان های انقلاب باشند.

ارسال نظرات