مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت ققنوس راه عدالت شهید حاج ولی حاجی قلیزاده دادستان فقید خوی توسط بسیج حقوقدانان این سپاه با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، این آئین با حضور سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان و سردار علایی فرمانده سپاه خوی و قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهداء در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم، شهید حاجی قلیزاده را دانش آموخته مکتب ولایت و نماد انسان عادل و اسوه در سنگر عدالت دانست و گفت: امروز این شهید والا مقام در پیشانی عرصه قضاوت الگوی بسیاری از قضات عادل است.

وی غیرت دینی و مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های این شهید والا مقام دانست و تصریح کرد: رمز ماندگاری این شهید سنگر عدالت روحیه جهادی، مردمداری و قاطعیت در اجرای عدالت بود.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این مراسم با برشمردن برخی از ویژگی‌های اجتماعی و شغلی شهید حاجی قلیزاده، گفت: دفتر این شهید بزرگوار پایگاهی برای ستم‌دیدگان و مظلومان بود، چون حق را می‌شناخت و جایگاه باطل را می‌دانست.

حجت الاسلام محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در این مراسم طی سخنانی، گفت: امروز سیره و روش این شهید در قضاوت بهترین الگو برای سنگرنشینان احقاق حق و اجرای عدالت است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از مادر و خانواده شهیدحاجی قلیزاده و جمعی از خیران نیک سرشت که در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات