ساری- فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید برای حماسه ششم بهمن آمل جهاد تبیین صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تاکید اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر روایت درست تاریخ و وقایع است و باید این جهاد تبیین در رابطه با حماسه ششم بهمن آمل هم صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۵۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

ضرورت جهاد تبیین در حماسه ششم بهمن آمل /حضرت زهرا(س) الگوی بارز شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در آئین بزرگداشت شهدای حماسه ششم بهمن آمل و شهدای جنگل که در سالن همایش دانشگاه شمال آمل برگزار شد، با اشاره به آیات قران مجید که شهدا زنده هستند، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و می‌بایست این اعتقاد و باور دینی در جامعه هرروز پررنگ‌تر شود.

ضرورت جهاد تبیین در حماسه ششم بهمن آمل /حضرت زهرا(س) الگوی بارز شهدا است
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حماسه مردمی ششم بهمن آمل افزود: مردم آمل دشمن شناس بودند و توانستند کمونیست‌هایی که خود را سربه دار معرفی می‌کردند، بشناسند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را ندادند.

سردار مسلمی با بیان این مطلب که شهدای حماسه ۶ بهمن مظلوم هستند، ادامه داد: کمونیست ها، غربگرا‌ها و آمریکا و صهیونیست با همه توان می‌خواستند به انقلاب ضربه بزنند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید برای حماسه ششم بهمن آمل جهاد تبیین صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تاکید اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر روایت درست تاریخ  و وقایع است و باید این جهاد تبیین در رابطه با حماسه ششم بهمن آمل هم صورت بگیرد.

ضرورت جهاد تبیین در حماسه ششم بهمن آمل /حضرت زهرا(س) الگوی بارز شهدا است
سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید عبرت‌های دوران انقلاب را درست روایت کرد، افزود: حادثه‌های بزرگی که در ده سال اول انقلاب اسلامی اتفاق افتاد هر کدام می‌توانست یک انقلاب را از پای دراورد، ولی با نقش رهبر انقلاب، مردم و روحانیت انقلاب باقی ماند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به نقش مردم و رهبری در پیروزی انقلاب هم اشاره کرد و گفت: دشمن روی عوامل تاثیر گذار انقلاب  مثل روحانیت هدفگذاری کرده است.

ضرورت جهاد تبیین در حماسه ششم بهمن آمل /حضرت زهرا(س) الگوی بارز شهدا است
سردار مسلمی به نقشه دشمن برای بی اعتمادکردن مردم به انقلاب و نظام هم اشاره و تاکید کرد: اگر جهاد تبیین به درستی صورت بگیرد و دستاورد‌های انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منتقل شود، اعتماد بین مردم و انقلاب بیشتر از همیشه خواهد شد.

 فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انقلاب حاصل خون شهدا است، خاطرنشان کرد: همه ما در برابر خون شهدا مسئول و پاسخگو باید باشیم چرا که امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهدا است.

ضرورت جهاد تبیین در حماسه ششم بهمن آمل /حضرت زهرا(س) الگوی بارز شهدا است
سردار مسلمی با بیان اینکه باید در ترویج و نهادینه کردن آرمان‌های شهدا در جامعه تلاش بیشتری کنیم، افزود: دشمنان در تلاش برای از بین بردن فرهنگ و تمدن اصل اسلامی و تغییر الگو‌ها در جامعه هستند و ما باید تلاش کنیم تا شهدا که الگوی شان حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، الگو باشند.

فرمانده سپاه کربلا به مکتب سلیمانی هم اشاره و تصریح کرد: مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورایی  است و امروزه دشمنان از اسم این مکتب هم می‌ترسند برای همین باید از این مکتب برای تحقق تمدن نوین اسلامی درس و الگو بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها