فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد؛
زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: امکانات و تجهیزات تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان برای برف روبی و بازگشایی راه‌های روستایی زنجان بسیج شده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان، امکانات و تجهیزات مهندسی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان برای برف روبی شهر زنجان و بازگشایی راه‌های روستایی استان بسیج شده است.

بسیج امکانات و تجهیزات سپاه برای برف روبی راه‌های روستایی زنجان

وی بیان کرد: با توجه به حجم زیاد برف در شهر زنجان، از روزهای نخست، امکانات و تجهیزات مهندسی رزمی تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) را برای تسریع در روند برف روبی و کمک به مجموعه شهرداری زنجان پای کار آوردیم و همچنان این روند ادامه دارد.

 

 

این مسئول با بیان اینکه همه دستگاه‌ها دولتی و غیر دولتی باید آمادگی لازم برای حوادث پیش بینی نشده طبیعی و غیر طبیعی را داشته باشند، تصریح کرد :سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در طول سال های گذشته برنامه‌های خوبی در این راستا داشته است و در طول سال رزمایش های مختلفی را برگزار می کند. 

 

 

وی تصریح کرد: نیروهای تیپ 36 انصارالمهدی (عج)، گردان های بسیج و بسیجیان نواحی مقاومت آموزش های متعدد در راستای مواجه با بلایای طبیعی و غیر طبیعی اعم از سیل، زلزله، طوفان، برف و کولاک را در رزمایش ها می بینند. 

 

 

سردار کرمی در ادامه عنوان کرد : روز قبل از آغاز بارش برف جلسه ستاد بحران استان به ریاست دکتر افشارچی؛ استاندار محترم تشکیل و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت. 

 

 

این مسئول بیان کرد :از همان ساعت های اولیه تیپ 36 انصارالمهدی (عج) برای بازگشایی جاده های مواصلاتی استان وارد صحنه شده بودند. 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت : به دنبال بسته شدن راه مواصلاتی تعدادی از روستاهای استان، بازگشایی راه‌های روستایی در حوزه استحفاظی شهرستان‌های زنجان و نیر توسط ماشین آلات سنگین مهندسی رزمی تیپ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) در حال انجام است و علاوه بر این شهرستان‌ها، با راهداری استان نیز همکاری لازم انجام می‌گیرد.

 

 

وی تاکید کرد :ماشین آلات و تجهیزات تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در دو بخش بازگشایی جاده های روستایی بخصوص روستاهای ارمغانخانه، قره پشتلو و روستاهای توابع و بخش دیگر در سطح شهرستان زنجان در حال خدمت رسانی هستند. 

 

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج و سپاه طی چند روز گذشته با روحیه جهادی در حال خدمات رسانی و کمک به مردم گرفتار در کولاک و برف هستند، تاکید کرد :در طول روزهای گذشته نیروهای بسیجی در جاده های طارم و بادامستان بع چندین خودرو گرفتار در کولاک خدمات رسانی نمودند. 

 

 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه تا زمان بازگشایی کامل جاده ها و معابر سطح استان آمادگی کامل را دارد، خاطرنشان کرد :۴۰ دستگاه ماشین آلات مجهز سپاه برای تسریع در امر برف روبی استفاده شده است. 

 

 

 

این مسئول با اشاره به محل های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافرین گرفتار شده در برف، گفت : مساجد، حسینیه عاشقان ثارالله و رزمندگان اسلام، آسایشگاه های گردان های بسیج و سپاه انصارالمهدی (عج) در سطح شهر زنجان و همچنین اردوگاه شهید باکری در مسیر اتوبان و جاده قدیم تبریز پذیرای مسافران گرفتار در برف هستند. 

 

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با بیان اینکه بسیج و سپاه خادم مردم است،گفت: این دو نهاد انقلابی در شرایط سخت و بحرانی بر خود وظیفه می داند تا در کنار این ولی نعمتان انقلاب بوده و خدمات رسانی کند. 

 

ارسال نظرات