فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: برای عمران و آبادانی گیلان و حمایت ویژه از نیازمندان و دسترسی به خدمات بیمه ای محلات کم برخوردارسپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود درجهت بیمه افراد فاقد پوشش بیمه ای استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۶۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور  درجلسه‌‌ با مدیر کل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه سپاه آماده هرگونه مشارکت با بیمه سلامت در استان گیلان است، اظهار کرد: سپاه قدس با تمام توان دراجرای پوشش بیمه‌ای ساکنین محلات کم برخوردار مشارکت می کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اهمیت از مناطق کم برخوردار در گیلان گفت: برای عمران و آبادانی گیلان و حمایت ویژه از نیازمندان و دسترسی به خدمات بیمه ای محلات کم برخوردارسپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود درجهت بیمه افراد فاقد پوشش بیمه ای استفاده خواهد کرد.

سردار محمد عبدالله پور  تنها راه حل مشکلات کشور را توجه به مدیریت جهادی دانست و بیان کرد: با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج دراستان دراین طرح خداپسندانه که کمک به ساکنین فاقد پوشش بیمه ای محلات کم برخوردار است مشارکت فعال خواهیم داشت لذا  در این راستا با برگزاری جلسات فنی با مجموعه بیمه سلامت استان امیدواریم در کمترین زمان ممکن این طرح به نتیجه نهایی برسد.

ارسال نظرات