حجت الاسلام عبدی گفت: امروزه با وجود توطئه های متعدد دشمنان در عرصه های مختلف مردان و زنان اصیل ، هویت دینی و ملّی خود را فراموش نمی کنند و عبودیت الهی را در هر لحظه از زندگی خود به اثبات می رسانند .
کد خبر: ۹۴۰۹۱۸۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، حجت الاسلام ماشالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع مردم شهرستان محلات گفت : انقلاب ما مفتخر است که زن مسلمان را به عنوان یک الگوی برتر به جهانیان عرضه کند و بی شک حضرت زهرا(س) الگویی جامع و کامل از دختری شایسته ، همسری نمونه و مادری  فداکار در طول تاریخ است . 

وی در ادامه افزود : امروزه با وجود توطئه های متعدد دشمنان در عرصه های مختلف حقیقی و مجازی ، مردان و زنان اصیل ، هویت دینی و ملّی خود را فراموش نمی کنند و عبودیت الهی را در هر لحظه از زندگی خود به اثبات می رسانند . 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در پایان گفت  :تقارن سالروز میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی با میلاد حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها بیانگر بازتاب ارزش های فاطمی و نبوی در روح انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های شایسته در حوزه عفاف و حجاب و اجرای آن از سوی دستگاه های متولی یک ضرورت مهم برای جامعه محسوب می شود که باید با عزم جدی تری دنبال شود .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات