خبرهای داغ:
محمدبیگی گفت: دبپلماسی منطقه ای و فرامنطقه ای به برکت خون شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام رضا (ع) بیان کرد: در دولت قبل سیاست دولت براساس یک برجام زدگی بنا نهاده شده بود و در این مسیراز ظرفیت های منطقه ای و فرامنطقه ای جهت حل مشکلات استفاده نشد و حتی مشکلات کشور و حتی آب آشامیدنی، کشاورزی، ارتقای کشاورزی قیمت مسکن، همین طور نهاده های دامی و پروژه ای زیر ساختی آب وبرق و گاز و عدم زیر ساخت سازی و حتی خط لوله گار شمال را در این ۸ سال نوسازی نکردند و متاسفانه دولت قبلی در ناخدمتی حجت را تمام کرد.

وی با اشاره به اقامه نماز از سوی رییس جمهور کشورمان در کاخ کرملین افزود: در بحث ایدئولوژی، نماز خواند رییس جمهوری در کاخ کرملین، درست است که اهمیت نماز اول وقت را می رساند اما معنای عظیم تری دار که وی در مهد کمونیست سر به تعظیم خداوند بر می دارد و انقلاب اسلامی را صادر می کند. اگر رییس جمهور به ترکمنستان سفر نمی کرد، امروز مشکل انتقال گاز از جنوب به شمال را داشتیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک به دیپلماسی فعال دولت در منطقه اشاره کرد و گفت:پیمان با چین بسیار با اهمیت است. پیمان با روسیه در سفر دو روزه رییس جمهور فوق العاده با اهمیت و به ضرر دنیای غرب و شرق است و برکت این دیپلماسی خون شهید سلیمانی است که باعث انتخاب ضدانقلابی و دولت انقلابی شد.

وی درادامه به بیان قوانین خوبی که در مجلس فعلی تصویب شد پرداخت و بیان کرد:قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت، قانون جهش تولید، جهش تولید مسکن، صیانت از کاربران فضای مجازی که فشارهای شدیدی از بیرون به مجلس انقلابی برای عدم تصویب آن وارد شد بخشی از اقدامات مجلس انقلابی است.

وی اضافه کرد: اگر طرح صیانت از فضای مجازی نباشد ما شبکه ملی اطلاعات، نسخه نویسی الکترونیک، پرونده الکترونیکی نداریم سلامت الکترونیکی، دولت الکترونیکی نداریم و زیر ساخت خدمات الکترونیکی و بانکداری اسلامی و تجارت دانش بنیان همه به مشکل برمی خورد و یک بعد دیگر این طرح بحث فرهنگی و استحکام خانواده در فضای مجازی جهت تربیت صحیح فرزندان سالم می باشد.

محمد بیگی افزود: امیدواریم طرح شفاف سازی که در حیطه اموال و دارایی ها، آرای نمایندگان، مکاتبات مسائل مذاکرات و دیدگاه های نمایندگان می باشد تصویب شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها