خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دانشجویان همواره باید روحیه مطالبه‌گری جهادی و انقلابی داشته باشند و یکی از اسناد بسیج پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید همه اساتید و دانشجویان از این مکتب الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۸۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی استان با حضور مسئولان دانشگاهی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان صبح امروز یکشنبه در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این آیین با گرامیداشت سالروز ولادت پربرکت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت : از مهم‌ترین ویژگی‌های آن حضرت دفاع از ولایت و استکبارستیزی و مقابله با زیاده خواهی بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برای تعالی بشر و کرامت دادن به انسانیت شکل گرفته است و جهاد علمی یکی از مهمترین اهداف رهبر معظم انقلاب است که همواره از آن یاد می‌کنند و وظیفه همه دانشجویان، اساتید و نخبگان این است که در این راه گام بردارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: جهاد فرهنگی، اقتصادی و انقلابی گری، تداوم انقلاب و صدور آن به عنوان یک جهاد باید در برنامه‌های کاری بسیج دانسجویی باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هر جا که ما انقلابی عمل کردیم موفقیت در پی داشت، تأکید کرد: دانشجویان همواره باید روحیه مطالبه‌گری جهادی و انقلابی داشته باشند و یکی از اسناد بسیج پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید همه اساتید و دانشجویان از این مکتب الگو بگیرند.

در این مراسم از ابوذر صلاحی مسئول سابق ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد و  سید مصطفی موسوی زاهد به عنوان مسئول جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها