خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
سرهنگ حسینی گفت: یکی از شاخصه های شخصیتی حضرت زهرا(س)، ولایت مداری است. حضرت زهرا(س) در دفاع علمی و نظری از ولایت و امامت که به عنوان مهمترین رکن نظام سیاسی اسلام است به شهادت رسید و مهمترین ویژگی رفتاری و سیره سیاسی اُم اُولیا و همسر امیر مؤمنان ولایت مداری بود.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۲۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ کاظم حسینی در جمع بسیجیان و مردم شریف نصرت آباد بیان کرد: از ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) اهمیت به اقامه نماز بود. با الگوگیری از این بانوی برجسته مکتب شیعه، بی توجهی به نماز موجب از بین رفتن برکت می شود

وی با اشاره به دیگر ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: یکی دیگر از ویژگی های رفتاری حضرت زهرا(س)، ترس از خدا بود که این ویژگی هنگام اقامه نماز بسیار نمایان بود و همچنین این بانوی برجسته عالم شیعه و جهان، دعا برای همه بود که وسعت نظر ایشان را نمایان می کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از شاخصه های حضرت زهرا(س) ولایت مداری ایشان است. حضرت زهرا(س) در دفاع علمی و نظری از ولایت و امامت که به عنوان مهمترین رکن نظام سیاسی اسلام است به شهادت رسید و مهمترین ویژگی رفتاری و سیره سیاسی اُم اُولیا و همسر امیر مؤمنان ولایت مداری بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه بانوی دو عالم، در کنار شخصیت سیاسی و اجتماعی خود، نمونه بارز یک بانوی خانه دار است عنوان کرد: حضرت زهرا یک مادر ایثارگر و نمونه است که از لباس و غذای خود می گذرد و آن را به نیازمند می‌بخشد و د واقع معنای ایثار و بخشش را عملا به فرزندان بزرگوار خود می اموزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت موثر شهید سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی فردی مؤمن است و خداوند هم محبت او را در دل مردم ایجاد کرد یعنی به واسطه محبت الهی، خداوند نیز در بین مردم برای وی محبوبیت ایجاد کرد.

سرهنگ حسینی در ادامه اضافه کرد: حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر پاک ایشان، مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب بود. مکتب حاج قاسم، امروز مکتب الگوی اسلام است و مسئولین و ملت در بهره مندی از این مکتب بایستی کوشا و تلاشگر باشند.

همان طور که مقام معظم رهبری فرموند: مکتب حاج قاسم هیچ جدایی با مکتب انقلاب اسلامی و اسلام و امام خمینی(ره) ندارد و عموم مردم و به ویژه جوانان باید این مکتب را الگو قرار دهند.

وی گفت: زمانی که گروه تروریستی داعش ظهور کرد و تا مرز سی کیلومتری ایران رسید، این حاج قاسم سلیمانی بود که در دفاع از خاک ایران و وطن و دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام شد و اقدامی عظیم و موثر و ماندگار کرد. حاج قاسم سلیمانی نه تنها از ایران و ایرانی و انقلاب دفاع کرد بلکه به تمام همسایگان غربی کشور عراق، سوریه و غیره خدمت رسانی بیش از پیش کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها