دکتر میری جهادگر بسیجی گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان استان نشان داد که مسیر شهدا با نیت قرب الهی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: انسانهایی که هدفشان حرکت در مسیر شهدا است باید مانند شهدا در جامعه عمل و رفتار کنند.
وی با اشاره به این مطلب که شهدا تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از کار و مشکلات نیازمندان در جامعه کرده اند، افزود شهدا کار خدایی کردند و پاداش خود را هم از خداوند دریافت کردند.

دکتر نادر میری ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا و ادامه دادن راهشان دلی بزرگ و همت و اراده ای بزرگتر میخواهد که با گذشت از مال و انفاق آن بتوان مانند شهدا عمل و رفتار کرد.

وی بیان کرد: قرار گرفتن در مسیر شهدا رسالتی مهم و خطیر است و برای اینکه بتوان با موفقیت در این مسیر گام برداشت ابتدا باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و از مادیات دنیایی دل بکنیم چرا که رمز خوشبختی و سعادت جامعه حرکت در راه شهدا است.

میری اذعان داشت: شهدا سرمایه های عظیم و معنوی انقلاب اسلامی هستند و هر فردی که بتواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس گام بردارد در واقع به وصیت شهدا عمل کرده است.
گفتنی است تعداد ۳۰۰ عدد تندیس نهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با همت دکتر میری جهادگر بسیجی بسیج کارمندان سپاه سلمان استان تهیه و در این جشنواره همراه با اهدای هدایای نفیس به همسران و دختران شهدا تقدیم شد.

ارسال نظرات