مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در جشن بزرگ روز مادر:
همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، مادران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک مورد احترام ویژه خیرین و هنرمندان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در خجسته زادروز دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، جشن بزرگی به همین مناسبت در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مادران سالخورده و نیز سایر مددجویان کهریزک برگزار شد، گروه های مختلف هنری با اجرای برنامه‌های شاد   ساعاتی خوش را برای ساکنان خانه بهشت فراهم کردند.

ناهید انصاری، سالمند شاعر و هنرمندی که سالهاست در آسایشگاه کهریزک روزگار سپری می کند، به نمایندگی از سایر همسالان خود فرا رسیدن زادروز حضرت زهرا (س) و روز مادر را به همه مادران ایران زمین تبریک گفت.

در بخشی دیگری از این مراسم، محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک میلاد صدیقه طاهره، حضرت زهرا (س) به همه مادران ایران بویژه مادران سالخورده کهریزک، گفت : همه مادران عزیز آسایشگاه و سایر مددجویان این مرکز، ولی نعمتان ما هستند و ما خوشحالیم که توفیق خدمتگزاری به این بندگان خاص خداوند نصیبمان شده است.

  صوفی نژاد با تجلیل از همه نیکوکاران حاضر در این مراسم، اظهار داشت : شما گرامیان در طول ۵۰ سال گذشته نان آوران کهریزک بوده اید و بدون حضور شما، هرگز امکان خدمت به خانواده ۱۷۵۰ نفری کهریزک میسر نمی شد.

صوفی نژاد با دعوت از عموم هموطنان برای تأمین مایحتاج عمومی زندگی مددجویان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک نیز گفت : امیدواریم همانند تمامی سال های گذشته و با اتکاء به حمایت های همه جانبه خیرین و نیکوکاران بتوانیم در تداوم خدمتگزاری به محرومین و نیازمندترین اقشار جامعه، خادمین موفقی برای این مجموعه خیریه باشیم.

شایان ذکر است کلیه هزینه های برگزاری این مراسم و نیز اهدای هدایای مددجویان توسط نیکوکاران حاضر در جشن بزرگ روز مادر تأمین گردید.

 

 

ارسال نظرات